سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 64650
منبع : خبرگزاری فارس

مرد صبور سكان‌دار عكاس‌ها شد / استارت آتلیه‌ براي گرفتن جام 20

قم نيوز : بازيكن سابق ارم‌كيش مسووليت سرمربیگري تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در فصل 1397 ليگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفت.
مرد صبور سكان‌دار عكاس‌ها شد / استارت آتلیه‌ براي گرفتن جام 20
مرد صبور سكان‌دار عكاس‌ها شد / استارت آتلیه‌ براي گرفتن جام 20
به گزارش قم نیوز در فاصله نزدیک به یک ماه تا آغاز دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، نیمکت تنها نماینده قم در بیستمین دوره این بازی‌ها دست‌خوش تغییر شد تا تیم آتلیه‌طهران با شکل و شمایل جدید در این بازی‌ها به میدان برود.

 

* دومین فصل متوالی حضور آتلیه‌طهران قم در لیگ برتر

تیمی که در لیگ نوزدهم به عکاس‌ها معروف شد، با کسب مقام نایب‌قهرمانی فصل 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به لیگ برتر صعود کرد و در فصل 1396 نخستین‌‌بار در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران یعنی لیگ برتر به میدان رفت، امسال دومین فصل متوالی در لیگ برتر با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

این تیم آتلیه‌طهران است که در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران متشکل از کادر فنی و بازیکنان بومی خود عملکرد قابل قبولی در سطح اول فوتسال ایران داشت و در بین 14 تیم حاضر در این رقابت‌ها، بین تیم‌های بالانشین جدول رتبه پنجم را کسب کرد، چه بسا اگر کمی با تجربه‌تر بود شانس قهرمانی نیز داشت.

 

* رتبه پنجمی عکاس‌ها در لیگ نوزدهم با هدایت بازیکن سابق صبا

آتلیه‌طهران که با کسب رتبه پنجم بازی‌های فصل قبل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در سال ناکامی‌های متوالی فوتبال و فوتسال قم به ویژه سقوط تیم هیأت قم از لیگ برتر، پرچم قم را در فوتسال کشور بالا نگه داشت، در آستانه بیستمین دوره این بازی‌ها در سال 1397 تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان خود ایجاد کرده است.

آتلیه‌ای‌ها که در لیگ نوزدهم با هدایت سیدوحید غیاثی بازیکن خوش‌نام سال‌های نه‌چندان دور قم و تیم‌های ارم‌کیش، کیش‌ایر، ماهان‌تندیس، صبای قم و دبیری تبریز به مقام پنجم لیگ برتر دست یافت، با غیاثی برای لیگ جدید به توافق نرسید و به همین دلیل مجبور به تغییر در نیمکت مربیگری خود شد.

 

* استارت بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال از 15 تیر ماه

در شرایطی که بازی‌های دوره جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران از پانزدهم تیرماه و با شکل و شمایل جدید نسبت به لیگ‌های گذشته برگزار می‌شود، نماینده قم سرانجام حسین صبوری را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

 

* شایعه سرمربیگری سنگربان سابق پرسپولیس در قم

این در حالی است که در روزهای اخیر نام‌ها و گزینه‌های مختلفی برای سرمربیگری تیم فوتسال آتلیه‌طهران بر سر زبان‌ها بود، حتی گفته می‌شد مسوولان تیم آتلیه‌طهران به سراغ سنگربان اسبق پرسپولیس و مربی مطرح فوتسال یعنی محمود خوراکچی رفته‌اند اما با اعلام نام حسین صبوری تمامی این شایعات به پایان رسید.

 

* بازیکن سابق ارم‌کیش سرمربی جدید عکاس‌ها

حسین صبوری بازیکن قدیمی فوتسال استان قم که سابقه دعوت به تیم ملی را دارد، بازی در چند تیم مطرح لیگ برتری فوتسال ایران را تجربه کرده و از چهره‌های موفق فوتسال قم محسوب می‌شود، رسما به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم منصوب شد.

سرمربی جدید تیم فوتسال آتلیه‌طهران که چند سالی است در سطح اول فوتسال ایران مربیگری می‌کند، با نیمکت تیم آتلیه‌طهران غریبه نیست زیرا در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در کنار سیدوحید غیاثی روی نیمکت این تیم حضور داشت و در لیگ دسته اول فوتسال نیز این تیم را هدایت کرده است، مربی‌ای که همانند دوره حرفه‌ای فوتسال خود یک چهره آرام‌، متین و دوست‌داشتنی در فوتسال قم است و وی را می‌توان مرد صبور فوتسال قم لقب داد که آرام آرام در کسوت مربیگری این رشته پرطرفدار قمی‌ها جایگاه خود را پیدا کرد.

 

* 2 نایب‌قهرمانی سرمربی جدید آتلیه در لیگ برتر فوتسال

صبوری که در تیم مطرح ارم‌کیش قم دو نایب‌قهرمانی سال‌های 1384 و 1387 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد و در خارج از قم نیز برای تیم‌های لیگ برتر بازی کرده، بعد از سال‌ها بازی در سطح اول فوتسال باشگاهی ایران در سال 1394 سرمربیگری تیم آتلیه‌طهران قم را در لیگ دسته اول فوتسال تجربه کرده است.

این مربی در آن سال بعد از بهرام وفایی و احمد جلالی، سومین سرمربی تیم آتلیه‌طهران بود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سن‌ایچ ساوه، نتوانست با تیم آتلیه‌طهران به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کند اما با تفکرات فنی خود این تیم را از شرایط نامطلوب به یک مدعی تبدیل کرد.

 

* دومین تجربه سرمربیگری آتلیه‌طهران در فوتسال ایران

سرمربی جدید تیم فوتسال آتلیه‌طهران پیش از این در کادر فنی تیم‌های فوتسال ماهان‌تندیس قم و یاسین‌پیشرو قم نیز حضور داشته و در مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای دومین بار سرمربیگری تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم را انجام می‌دهد.

در شرایطی که کمتر از 6 هفته به آغاز دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1397 باقی مانده است، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم حسین صبوری را رسما به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد و در فاز بعدی آماده‌سازی برای لیگ جدید به دنبال جذب بازیکنان مطرح است.

 

* قلی‌زاده: مسوولان قم برای رفع مشکلات مالی تیم قول مساعد داده‌اند

مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در روزهای اخیر گزینه‌های متعددی برای هدایت تیم مطرح بودند که در نهایت بعد از رایزنی و تبادل نظر، حسین صبوری که سابقه حضور در تیم‌ ارم‌کیش قم و مربیگری در تیم‌های لیگ برتری را دارد به عنوان سرمربی جدید ما انتخاب شد و کار خود را آغاز کرد.

رسول قلی‌زاده با بیان اینکه به دنبال جذب بازیکنان بومی شاغل در دیگر تیم‌های لیگ برتری هستیم، در پایان اظهار کرد: مسوولان استان قم برای رفع مشکلات مالی تیم قول مساعد داده‌اند، همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات فوتبال مشوق اصلی ما برای قرارداد با بازیکنان و آماده‌سازی تیم برای حضور در مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawini.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما