چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 64711
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم مطرح كرد

پيگيري گستردگي بازار هدف و تنوع كشورها در صادرات

قم نيوز : معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم گفت: گستردگي بازار هدف و تنوع كشورها پيگيري مي‌شود به طوري كه بايد از فرصت‌هاي پيش آمده استفاده كرد.
پيگيري گستردگي بازار هدف و تنوع كشورها در صادرات
پيگيري گستردگي بازار هدف و تنوع كشورها در صادرات
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در کارگروه توسعه صادرات که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مواردی که می‌تواند صادرات را تسهیل کند به صورت مکتوب ارائه دهید تا به گمرک ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: گستردگی بازار هدف و تنوع کشورها پیگیری می‌شود که باید از فرصت‌های پیش آمده استفاده کرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم با بیان اینکه باید زمینه‌ای فراهم شود که صادرات بیش از واردات باشد گفت: اگر کالاهای وارداتی کالاهای سرمایه‌ای و مواد اولیه تولید باشد، در تولید و صادرات اثر مثبت دارد.

 

واردات چوب از کشور گرجستان

حسین معماریان، رئیس اتحادیه درودگران استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه واردات چوب از بازار گرجستان افزایش پیدا کرده است گفت: کشور گرجستان تأمین کننده اصلی چوب تعیین شده تا از بهره‌برداری از جنگل‌های داخلی جلوگیری شود و همچنین در این کشور بازاری برای صادرات داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجیم بودن مبلمان و کالاهای چوبی در بحث صادرات محدودیت ایجاد می‌شود بنابراین از استاندار خواستاریم که با اتحادیه درودگران تعامل داشته باشند تا بحث صادرات تسهیل شود.

رئیس اتحادیه درودگران استان قم عنوان کرد: نباید صادرات به یک یا دو کشور محدود شود بلکه لازم است از ظرفیت عظیم صادرات در سطح گسترده استفاده شود و موانع برطرف و شرایط تسهیل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizyaq.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما