پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۴
کد مطلب : 64720
منبع : خبرگزاری فارس

دلسوختگان قم در تدارك قهرماني

قم نيوز : تنها نماينده بازمانده استان قم در مسابقات فصل 1397 فوتسال باشگاه‌هاي كشور درتدارك قهرماني اين رقابت‌ها به تمرينات آماده‌سازي مي‌پردازد.
دلسوختگان قم در تدارك قهرماني
دلسوختگان قم در تدارك قهرماني
به گزارش قم نيوز امسال دو تیم الماس شهر و دلسوختگان اهل‌بیت به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ مناطق فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به میدان رفتند و با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، تیم الماس شهر از گردونه بازی‌ها حذف شد اما دلسوختگان اهل بیت مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کرد.

این در حالی است که امسال تیم‌های قهرمان فوتسال استان‌ها در چهار گروه دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار کردند و سرانجام از هر گروه دو تیم به مرحله دوم رسید تا مجموعا هشت تیم برگزار کننده بازی‌های این مرحله و تعیین کننده چهار صعود کننده به دور بعدی بازی‌ها باشند.

نمایندگان فوتسال قم یعنی تیم‌های دلسوختگان اهل‌بیت و الماس شهر در دو شهر متفاوت با حریفان حاضر در مرحله مقدماتی به رقابت پرداختند اما در پایان این مرحله تیم الماس شهر که تا آخرین روز بازی‌ها شانس صعود داشت به دلیل تفاضل گل ناکام ماند و فقط تیم دلسوختگان اهل‌بیت صعود کرد.

نماینده موفق شهر قم که در سال‌های اخیر به شکل ثابت در سطح فوتسال باشگاهی قم فعالیت می‌کند و چندین بار در کسب مجوز صعود از لیگ منطقه‌ای به لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با ناکامی مواجه شده، امسال عملکرد خوبی در مرحله مقدماتی داشت.

این تیم برای رویارویی با حریفان حاضر در مرحله مقدماتی به شهر همدان سفر کرد و در پایان به همراه تیم میزبان یعنی دانشگاه علوم پزشکی همدان جواز حضور در دور دوم را به دست آورد، در شرایطی که نماینده قم اکنون حریفان خود را در مرحله دوم نیز شناخته است.

حریفان نماینده قم در مرحله بعدی لیگ مناطق فوتسال باشگاه‌های کشور امروز مشخص شدند و این تیم در گروه نخست با تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان، دخانیات گیلان و دانش ورزش مشهد رقابت خواهد کرد، در حالی که بازی‌ها از 30 خرداد ماه به میزبانی شهرستان ماکو استان آذربایجان غربی به انجام می رسد و در نهایت چهار تیم از جمع هشت تیم حاضر در این مرحله راهی لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور می‌شوند.

این در شرایطی است که تیم‌های شهرستان شوط آذربایجان‌غربی، دانشگاه علوم‌پزشکی همدان، مجمع دلسوختگان اهل بیت قم، دخانیات گیلان، پدیده‌سازان فیروزکوه،ق دانش ورزش مشهد، وحدت خرمشهر  و کارون ایذه خوزستان در این مرحله از مسابقات قرار دارند و برای کسب چهار سهمیه صعود به لیگ بالاتر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuyaq.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما