جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 64782
منبع : خبرگزاری فارس

حجت‌الاسلام ذوالنور: سند 2030 جسته گریخته در حال اجرا است

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در گوشه و کنار کشور شاهد اجرای جسته و گریخته سند 2030 هستیم که تمام تقوا و مصونیت دانش آموزان ما را هدف قرار گرفته است.
سند 2030 جسته گریخته در حال اجرا است/ آمریکا به دنبال تحمیل برجام موشکی به ایران است
سند 2030 جسته گریخته در حال اجرا است/ آمریکا به دنبال تحمیل برجام موشکی به ایران است
به گزارش قم نيوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس با اشاره به بی بصیرتی برخی از مدیران کشور اظهار کرد: برخی از مدیران بی بصیرت برای باقی ماندن در مسندهای مدیریتی به فرامین مقام معظم رهبری بی توجه هستند و نسبت به دسیسه‌های دشمن بصیرت لازم را ندارند.

وی ادامه داد: زمانی که مدیری 17 سند بنیادی را از جمله سند 2030 امضا می‌کند، باید شاهد اتفاقاتی باشیم که مقام معظم رهبری خود دستور برخورد به رئیس قوه قضائیه بدهند، چرا زمانی که رهبر معظم انقلاب دستور توقف سند 2030 را می‌دهند، رئیس قوه مجریه این کار را نکرد؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در گوشه و کنار کشور شاهد اجرای جسته و گریخته سند 2030 هستیم که تمام تقوا و مصونیت دانش آموزان ما را هدف قرار گرفته است.

ذوالنور با اشاره به عضویت ایران در معاهدات بین المللی اظهار کرد: عضویت کشورمان در این معاهدات باید با تصویب مجلس شورای اسلامی صورت بگیرد، عضویت چراغ خاموش ایران در معاهدات بین المللی بدون اطلاع مجلس شورای اسلامی، خیانت به منافع ملی است.

وی ادامه داد: لایحه مقابله با منابع مالی تروریسم به مجلس آورده شده است که این لایحه نقشه دشمن را تکمیل می‌کند، برخی از مدیران برای توجیه نمایندگان مجلس گفتند که اغلب کشورهای دنیا این لایحه را پذیرفتند، این مدیران تشخیصشان از اوضاع جهان، غلط است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: کشور ما با کشورهای نظام سلطه تفاوت‌های زیادی دارد و باید در این خصوص مراقب باشیم، بسیاری از کشورهای دنیا برای بقای خود به نظام سلطه وصل می‌شوند و از این نظام دنباله روی می‌کنند، نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه چالش ذاتی دارد و کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم برای افزایش فشار به ایران است.

ذوالنور با اشاره به واکنش مجلس شورای اسلامی به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم اظهار کرد: این کنوانسیون شرط حفظ برجام توسط آمریکا بود، چرا با خروج آمریکا از برجام، کشورمان باید درگیر کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم شود؟ کمیسیون امنیت ملی مجلس، هشت شرط برای عضویت ایران در این کنوانسیون تعیین کرد.

وی ادامه داد: غربی‌ها تعریف ایران از تروریسم را قبول ندارند، منافقینی که 16 هزار و 800 شهید از ملت ایران گرفتند، به راحتی در مجالس اروپایی حضور دارند، اما در مقابل حزب الله و جنبش انصارالله در نگاه غربی‌ها تروریسم هستند، خیانت عضویت در کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، کمتر از پذیرش ترکمانچای نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور چند سال پیش گفت که در نخستین روز برجام، تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود، دو سال و نیم اقتصاد مقاومتی در کشورمان به امید برجام رها شد و تحریم‌های بانکی سرجای خود ماند و آمریکا از برجام رفت.

ذوالنور با اشاره به هدف آمریکا از خروج از برجام اظهار کرد: این کشور پس از خروج از برجام با اروپا تقسیم کار کرده است تا برجام موشکی و برجام منطقه ای به کشورمان تحمیل شود، برجام برای آمریکا خوب بود که 19 هزار سانتریفیوژ ما را بگیرد و سایت‌های هسته ای فردو و نطنز را تعطیل کند و بتن در قلب راکتور هسته ای در اراک تزریق شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام هر گاه تمرد از امر ولی صورت گرفت، شاهد خسارت به اسلام و جامعه اسلامی بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxu93.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما