شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 64832
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرد:

لزوم تشکیل اتحادیه کتابخانه‌های جهان اسلام با محوریت آستان کریمه اهل‌بیت(س)

قم نيوز : معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تشکیل اتحادیه کتابخانه‌های جهان اسلام با محوریت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) ضروری است و می‌تواند فعالیت‌های مطلوبی را در عرصه نشر معارف ناب اسلامی در جهان رقم بزند.
لزوم تشکیل اتحادیه کتابخانه‌های جهان اسلام با محوریت آستان کریمه اهل‌بیت(س)
لزوم تشکیل اتحادیه کتابخانه‌های جهان اسلام با محوریت آستان کریمه اهل‌بیت(س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید محمود نبویان صبح امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام‌جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر، همکاری با کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) را مورد توجه قرارداد و اظهار داشت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به دنبال همکاری بیشتری با کتابخانه آستان مقدس است.
وی افزود: تشکیل اتحادیه کتابخانه‌های جهان اسلام با محوریت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ضروری است و می‌تواند فعالیت‌های مطلوبی را در عرصه نشر معارف ناب اسلامی در جهان رقم بزند.
معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به ظرفیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در عرصه بین‌الملل و پذیرایی زائران و توریست‌های خارجی اشاره و تصریح کرد: اگر بتوانیم با بخش بین‌الملل حرم مطهر(س) ارتباط و همکاری داشته باشیم، می‌توانیم از ظرفیت آستان مقدس در این عرصه استفاده کنیم؛ افراد زیادی از سراسر دنیا میهمان مجمع تقریب می‌شوند که می‌توانیم با همکاری آستان مقدس، آن‌ها را با معارف اهل‌بیت(ع) آشنا سازیم.
وی با اشاره به فعالیت‌های مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: این مجموعه فعالیت‌های مطلوبی را در زمینه‌های مختلف فرهنگی و دینی انجام داده و به دنبال تدوین و انتشار کتابی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه جهانی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci4qe.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما