سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 64899
منبع : خبرگزاری تسنیم

امام خمینی (ره) به ایران عزت و استقلال داد

قم نيوز : استاد حوزه علمیه با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب اسلامی نفت و ذخایر و اموال کشورمان دست آمریکا و انگلیس بود و ما نان خور آن‌ها بودیم اما امام راحل با قیام و نهضت خود کشور را مستقل کرد.
امام خمینی (ره) به ایران عزت و استقلال داد
امام خمینی (ره) به ایران عزت و استقلال داد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری در برنامه سحرگاهان که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: دعا کردن دارای شرایط خاصی است تا دعاهای انسان مستجاب شود، جامعه ما مردم بسیار خوبی دارد اما باید درزمینه معارف دینی بیشتر اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: برخی افراد می گویند که گرفتاری دارند که برای رفع آن ابتدا باید علت بررسی شود و توبه کرد تا گرفتاری و مشکلات برطرف شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از اهل بیت (ع) گفت: دعا دارای شرایط خاصی است و ابتدا باید حمد و ثنای خدا را به جا آورد و شکر نعمت کرد و همچنین باید این موضوع را بدانیم هستی از آن خداست و باید در برابر خدا به گناه خود اقرار کرد و به بگوییم بدکردیم و خدایا من را ببخش بابت گناهی که انجام دادم و بر محمد و آل محمد صلوت بفرستیم.

صالحی خوانساری با بیان اینکه باید خدا را بابت نعمت‌هایی که به ما داده شکر کنیم، تصریح کرد: برخی افراد عادت دارند عیب‌های خود را نمی‌بینند ولی عیب‌های دیگران را می‌بینند و به زبان می‌آورند.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی نفت و ذخایر و اموال کشورمان دست آمریکا و انگلیس بود و ما نان خور آن‌ها بودیم اما امام راحل با قیام و نهضت خود کشور را مستقل کرد.

استاد حوزه علمیه گفت: یکی از سیاست مداران مصری گفته بود که سیاست مداری را ندیدم که دهه آخر عمر خود وارد کشوری شود که دارای التهاب باشد و التهاب را آرام و دشمنان را سرجای خود بنشاند اما امام راحل این کار را انجام داد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcf1cdv.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما