پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 64935
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

پیشرفت های کشور بدون رهبری امکان پذیر نبوده است

قم نيوز : مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های کشور بدون رهبری امکان پذیر نبوده است، خاطرنشان کرد: همگان نسبت به این مسئله واقف هستند بهترین کسی که می تواند این انقلاب را مدیریت و هدایت کند، مقام معظم رهبری هستند.
پیشرفت های کشور بدون رهبری امکان پذیر نبوده است
پیشرفت های کشور بدون رهبری امکان پذیر نبوده است
به گزارش قم نیوز مرتضی نجفی قدسی چهارشنبه شب در مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور آیت الله نوری همدانی برگزار شد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد:  سخنان رهبری کشور را از حالت انفعال خارج کردند و مسؤولان باید این سخنان را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه رهبری در سخنرانی خود در تقویت توان موشکی و همچنین ادامه مسیر فعالیت های صلح آمیز هسته ای تاکید کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب کشور را در این دریای متلاطم با اقتدار رهبری و هدایت کرده اند و ما باید شاکر خداوند باشیم که چنین نعمتی را بر ما ارزانی داشته اند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به اینکه پیشرفت های کشور بدون رهبری امکان پذیر نبوده است، خاطرنشان کرد: همگان نسبت به این مسئله واقف هستند بهترین کسی که می تواند این انقلاب را مدیریت و هدایت کند، مقام معظم رهبری هستند.

وی با بیان اینکه ملت باید با تمام توان از رهبری پشتیبانی کنند و حول محور رهبری اتحاد خود را بیش از پیش تقویت کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند نعمت رهبری را از ما بگیرند ولی ملت همیشه پشتیبان و پیرو مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgny93.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما