کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام میرباقری:

آمیخته کردن حق و باطل از برنامه‌های جریان نفاق است

خبرگزاری مهر , 18 خرداد 1397 ساعت 10:01

عضو مجلس خبرگان گفت: جریان نفاق برای رسیدن به اهداف خود، حق و باطل را در هم می‌آمیزد و فضایی برای استفاده و بهره‌برداری و رسیدن به اهداف خود ایجاد می‌کند.


 به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید مهدی میرباقری بامداد جمعه در مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: پیامبران و معصومین(ع) نشانه‌های خداوند بر روی زمین هستند و بدون تردید افرادی که از نشانه‌های خدا پیروی نکنند و از ایشان روی برگردانند جهنمی خواهند بود.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) میزان همه امور در دنیا هستند، افزود: در روز قیامت تنها افرادی که امور خود را در دنیا با میزان امام وزن می‌کردند، به سعادت می‌رسند چرا که امام علی(ع) میزان حقیقی هستند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه و اهمیت شب‌های قدر خاطرنشان کرد: شب قدر، شب تجدید عهد و میثاق با امام معصوم(ع) و فرصتی برای رسیدن به اوصاف جلال و جمال است.

هرکس که شب قدر را درک کند به آرامش می‌رسد

وی با بیان اینکه هرکس که شب قدر را درک کند به آرامش می‌رسد، ادامه داد: شب‌های قدر زمانی برای پاک و منزه شدن از بدی‌ها و رسیدن به خوبی‌ها است و هر چه در این شب‌ به امضای امام زمان(عج) برسد، زیبا است.

حجت‌الاسلام میرباقری با اشاره به فرازهای از خطبه شقشقیه نهج البلاغه گفت: تیره و تاریک کردن فضا، خشونت و شهوت از ستون‌های خیمه دشمن است.

وی عنوان کرد: جریان نفاق برای رسیدن به اهداف خود، حق و باطل را در هم می‌آمیزد و فضایی برای استفاده و بهره‌برداری و رسیدن به اهداف خود ایجاد می‌کند و ما باید به تأسی از حضرت علی(ع) در تقابل با این فتنه، حق و باطل را از یکدیگر تفکیک کنیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 64950

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64950/آمیخته-کردن-حق-باطل-برنامه-های-جریان-نفاق

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir