يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 6502
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) انجام می شود؛

برگزاری مراسم دشت پیمایی بانوان ایثارگر در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در آستانه سالروز میلاد پرخیر و برکت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم دشت پیمایی بانوان ایثارگر در قم برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم دشت پیمایی بانوان ایثارگر در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی پهلوانی اظهار داشت: این مراسم روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با هدف تجلیل از مقام بانوان ایثارگر و اجرای برنامه ورزشی در راستای ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمی در دشت‌های اطراف شهر دستجرد روستای نایه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور ۶۰۰ نفر از همسران شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار خواهد شد، افزود: بانوان ایثارگر تا ۱۹ ادیبهشت ماه با مراجعه به باشگاه تربیت بدنی مجتمع امام خمینی (ره) ضمن ثبت‌نام از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی بهره‌مند خواهند شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه دشت پیمایی و اجرای برنامه کوهپیمایی برنامه‌های فرهنگی نیز برای بانوان ایثارگر برگزار می‌شود.

پهلوانی افزود: در این مراسم همچنین برنامه کوهپیمایی نیز انجام شده و از برگزیدگان مسابقات دارت که موفق به کسب مدال‌های قهرمانی شده‌اند، تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.78pbjh8nw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما