يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 65029
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد

استفاده بیش از 3500 خودرو از کمپ‌های اسکان قم در تعطیلات خرداد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در تعطیلات هفته گذشته بیش از 3 هزار و 500 خودرو در کمپ‌های اسکان قم توقف داشته‌اند.
استفاده بیش از 3500 خودرو از کمپ‌های اسکان قم در تعطیلات خرداد
استفاده بیش از 3500 خودرو از کمپ‌های اسکان قم در تعطیلات خرداد
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با بیان اینکه شهرداری قم در آستانه تعطیلات 14 و 15 خرداد تمام تمهیدات لازم برای میزبانی از زائرین را پیش بینی کرده بود اظهارداشت: به همین منظور تعدادی از بوستان‌های شهر به عنوان کمپ اسکان آماده پذیرایی از زائرین شد.

وی با تاکید بر اینکه در 6 منطقه شهر کمپ‌های اسکان آماده پذیرایی از زائرین بودند خاطرنشان کرد: در منطقه یک بوستان مهدی، منطقه دو بوستان امام رضا(ع)، منطقه سه بوستان فدک، منطقه چهار بوستان علوی، منطقه پنج بوستان نیایش و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران و منطقه هشت بوستان غدیر در تعطیلات هفته گذشته از زائرین پذیرایی کردند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه بیشترین آمار توقف خودرو در تعطیلات مربوط به بوستان نیایش در منطقه پنج است افزود: به ترتیب در بوستان نیایش هزار و 708 خودرو، بوستان فدک 766 خودرو، بوستان مهدی 596 خودرو، بوستان علوی 369 خودرو، بوستان امام رضا 151 خودرو در این ایام توقف داشته اند.
وی با بیان اینکه مجموع توقف خودروها در بوستان‌های محل اسکان اضطراری 3 هزار و 509 مورد بوده است اظهار کرد: خوشبختانه در این ایام هیچ گونه مشکلی در روند خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین وجود نداشت.
 انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcb9gb0.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما