يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 6505
احمدی خبرداد:

حضور انتشارات جمکران با400 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران از حضور این واحد انتشاراتی با 400 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
حضور انتشارات جمکران با400 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام  حسین احمدی قمی با بیان اینکه برنامه‌های واحد انتشارات این مسجد مقدس، در بخش‌های مختلف، در سال جدید پیگیری می‌شود، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های این واحد بزرگ انتشاراتی کشور، علاوه بر انتشار کتب فاخر در زمینه‌های دینی، برگزاری نمایشگاه‌ها و حضور در نمایشگاه‌های کتاب در سطح کشور است.

وی ادامه داد: به همین منظور واحد انتشارات مسجد مقدس جمکران با عرضه محصولات متنوع فرهنگی خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب از کتب دینی و مهدوی استقبال خوبی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: این واحد با ۴۰۰ محصول انتشاراتی و فرهنگی و با ارائه ۳۰ درصد تخفیف، در این نمایشگاه حاضر شده و کتب خود در بخش‌های گوناگون را پیش روی مخاطبان علم و فرهنگ و دانایی قرار می‌دهد.

احمدی ادامه داد: در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، سایر نمایشگاه‌های کتاب در سطح کشور فعالیت خاصی ندارند و پس از برگزاری این نمایشگاه سیر برگزاری نمایشگاه‌های استانی آغاز می‌شود که این واحد نیز با محصولات جدید خود در این نمایشگاه‌ها حاضر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای بازدید از غرفه مسجد مقدس جمکران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند به سالن شبستان، راهرو۲۵، غرفه ۱۷ مراجعه کنند.

بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.vn-t23nmmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما