يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 65062
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیما گفت:

چند بازیکن تیم فوتسال سوهان محمد سیما دیگر در این تیم حضور ندارند

قم نيوز : مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیما گفت: چند بازیکن فصل گذشته در فهرست مد نظر سرمربی برای فصل جدید حضور نداشتند.
چند بازیکن تیم فوتسال سوهان محمد سیما دیگر در این تیم حضور ندارند
چند بازیکن تیم فوتسال سوهان محمد سیما دیگر در این تیم حضور ندارند
به گزارش قم نیوز رسول قلی زاده اظهار داشت: تیم سوهان محمد سیمای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال چند بازیکن جدید به  خدمت گرفته و تعدادی از نفرات سال گذشته نیز در تیم امسال جای ندارند.

وی افزود: میثم ایلانلو در لیست سرمربی تیم حضور نداشت و به همین دلیل برای تمدید قرارداد با او وارد عمل نشدیم و مهدی فتحی بازیکن جوان و خوب فصل گذشته ما نیز مصدوم است و یک جالی خالی برای او در نظر گرفته‌ایم که اگر مصدومیت او رفع شود با تیم قرارداد می‌بندد.

مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیما گفت: علی ابراهیم بیگی نیز جایی در فهرست مد نظر سرمربی تیم نداشت و من فکر می‌کردم قصد دارد امسال از فوتسال خداحافظی کند اما او گفته است که می‌خواهد به بازی ادامه دهد و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم.

قلی زاده بیان داشت ابراهیم بیگی پس از پایان فصل شخصاً به من گفته بود که دیگر نمی‌خواهد فوتسال بازی کند و به همین دلیل من آن طور برداشت کرده بودم که تصمیم جدی برای خداحافظی از عرصه فوتسال دارد.

وی عنوان کرد: سید علی حسینی بازیکن فصل گذشته ما باید دوران خدمت مقدس نظام وظیفه را بگذراند، مهران رضاپور لژیونر شد و در خارج از ایران فوتسال خود را دنبال می‌کند و محمد قدیمی هم مد نظر کادر فنی نبود.

مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیما در مورد وضعیت جذب سعید قاسمی تصریح کرد: سعید قاسمی درخواست‌هایی برای عقد قرارداد با تیم داشته است که در حال بررسی است. ما بر اساس این درخواست‌ها به او گفتیم که فعلاً با تیم تمرین نکند تا به نقطه توافقی برسیم اما در مجموع فکر می‌کنم مشکلی وجود نداشته باشد و در نهایت توافق بین ما حاصل شود.

فلی زاده خاطرنشان کرد: محمد دهقان و مسعود ایازی همانند فصل گذشته سنگربان تیم سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال خواهند بود و امیر اربابی به عنوان یک دروازه بان جوان دروازه سوم تیم است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciruaq.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما