قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند که به آمریکا اعتمادی نیست چرا برخی یک‌طرفه بقای برجام را اعلام می‌کنند.
رهبر انقلاب بارها اعلام کردند به آمریکا اعتمادی نیست؛ چرا برخی یک‌طرفه بقای برجام را اعلام می‌کنند
رهبر انقلاب بارها اعلام کردند به آمریکا اعتمادی نیست؛ چرا برخی یک‌طرفه بقای برجام را اعلام می‌کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحسن سعیدی در بزرگداشت شهید آیت‌الله سیدمحمدرضا سعیدی که در وادی‌السلام برگزار شد، به رسالت انبیا، پیامبران و علما اشاره کرد و اظهار داشت: رسالت انبیا، پیامبران الهی و علما معین و مشخص است چرا که علما وارثان انبیا هستند.

وی رسالت علما و فقهای اسلام را همانند رسالت پیامبران و انبیای الهی دانست و افزود: وظیفه پیامبر (ص) ایستادن در برابر ظلم است، از این‌رو این وظیفه شامل علما نیز می‌شود. امام خمینی(ره) با توجه به رسالتی که به دوش داشت با رژیم شاهنشاهی به موعظه و نصیحت پرداخت اما هنگامی‌که دیدند آنان به سخنان گوش فرا نمی‌دهند در مقابل آنان ایستاد و مقابله کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ویژگی‌های شهید سعیدی پرداخت و عنوان کرد: شهید آیت‌الله سعیدی در زمان طاغوت برای معرفی امام خمینی(ره) بسیار تبلیغ می‌کردند و رساله امام را به هرگونه که می‌توانستند منتشر می‌کردند.

آیت‌الله سعیدی ولایت‌پذیری را یکی از خصوصیات بسیار مهم شهید سعیدی دانست و ابراز کرد: شهید آیت‌الله سعیدی بسیار ولایت‌پذیر بودند و هنگامی‌که امام خمینی(ره) را شناختند مانند یک سرباز در خدمت ایشان بودند، همچنین ایشان در مسیری که پیش‌گرفته بودند ثابت‌قدم بود و ذره‌ای در اهداف خود عقب‌نشینی نگردند.

وی تأکید کرد: اگر ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری به‌معنای حقیقی نبود اکنون چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن نمی‌گرفتیم‌. تمامی مسئولان ارشد نظام در انجام مسئولیت خود باید طبق دستور مقام معظم رهبری عمل کنند. آیا نظر مقام معظم رهبری در موضوع برجام مشخص نبود که اکنون در این مباحث به مشکل برخورده‌ایم، رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند که به آمریکا اعتمادی نیست چرا برخی یک‌طرفه بقای برجام را اعلام می‌کنند.

‌‌انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcauwni.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما