کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير تيم فوتسال سوهان محمدسيما قم خبر داد

جدايي 6 بازيكن از نماينده ليگ برتري فوتسال قم

خبرگزاری فارس , 22 خرداد 1397 ساعت 6:55

مدير تيم فوتسال سوهان محمدسيما از جدايي 6 بازيكن فصل گذشته اين تيم در نقل و انتقالات ليگ بيستم فوتسال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز رسول قلی‌زاده امروز اظهار کرد: پنج بازیکن به نام‌های میثم ایلانلو، علی ابراهیم‌بیگی، مهدی فتحی، سیدعلی حسینی، مهران رضاپور و محمد قدیمی در دوره قبلی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازیکنان تیم ما بودند.

وی ادامه داد: میثم ایلانلو در لیست سرمربی جدید تیم حضور نداشت و به همین دلیل برای تمدید قرارداد با وی وارد عمل نشدیم، ضمن اینکه مهدی فتحی بازیکن جوان و خوب فصل گذشته ما نیز مصدوم است و یک جالی خالی برای او در نظر گرفته‌ایم که اگر مصدومیت او رفع شود با تیم قرارداد خواهد بست.

مدیر تیم فوتسال سوهان محمدسیما اضافه کرد: علی ابراهیم‌بیگی نیز جایی در فهرست مد نظر سرمربی تیم نداشت و من فکر می‌کردم قصد دارد امسال از فوتسال خداحافظی کند اما او گفته که می‌خواهد به بازی ادامه دهد و برای وی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم، ضمن اینکه ابراهیم‌بیگی پس از پایان فصل قبل به من گفته بود که دیگر نمی‌خواهد بازی کند و به همین دلیل من آن طور برداشت کردم که تصمیم جدی برای خداحافظی از فوتسال دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سیدعلی حسینی بازیکن فصل گذشته ما باید دوران خدمت نظام وظیفه را بگذراند، مهران رضاپور نیز با سفر به خارج از کشور لژیونر شده و امکان همراهی تیم ما را نداشت،  محمد قدیمی هم مد نظر کادر فنی تیم سوهان محمدسیما نبود.

قلی‌زاده راجع به وضعیت سعید قاسمی و عضویت این تیم در سوهان محمدسیما، تصریح کرد: سعید قاسمی درخواست‌هایی برای عقد قرارداد با تیم داشته، ما هم بر اساس این درخواست‌ها به وی گفتیم که با تیم تمرین نکند تا به نقطه توافقی برسیم اما در مجموع فکر می‌کنم مشکلی وجود نداشته باشد و در نهایت توافق حاصل شود.

وی در پایان اظهار کرد: محمد دهقان و مسعود ایازی نیز همانند فصل گذشته سنگربان تیم سوهان محمد سیما خواهند بود و امیر اربابی دروازه بان سوم تیم است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65101

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65101/جدايي-6-بازيكن-نماينده-ليگ-برتري-فوتسال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir