دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 65104
منبع : خبرگزاری فارس
خلاق‌ترین ملت دنیا نیاز به کمک رژیم جعلی ندارد

آقای نتانیاهو؛ کلاهت را سفت بچسب!

قم نيوز : نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی به ظاهر دوستانه از قصدش برای کمک به مقابله با کم آبی در ایران سخن گفته غافل از اینکه ملت هوشیار ایران به راحتی گرگ را در لباس میش تشخیص می‌دهند.
آقای نتانیاهو؛ کلاهت را سفت بچسب!
آقای نتانیاهو؛ کلاهت را سفت بچسب!
به گزارش قم نیوز «مهدی - ج» در مورد کمک نتانیاهو به ایران نوشت: تنها یک روز پس از راهپیمایی باشکوه روز قدس و اعلام انزجار ملت ایران از اسراییل غاصب، نخست‌وزیر فراموش‌کار این رژیم که چندی پیش از مردم ایران به عنوان «خلاق‌ترین و موفق‌ترین» ملت‌های جهان یاد کرده بود این بار در پیامی جدید ادعا کرده می‌تواند به این ملت خلاق و موفق برای نجات از کم‌آبی کمک کند.

نتانیاهو که به نظر می‌رسد سواد رسانه‌ای خوبی برای همراه کردن رسانه‌های جهان با خود دارد در حالی این پیشنهاد را می‌دهد که دست دولت آدمکشش، به خون صدها کودک، زن و افراد غیرنظامی در غزه به خون‌آلوده است.

اما او به خوبی می‌داند که شرط حیات رژیم اشغالگر قدس تنها و تنها در گرو دوستی با مردم ایران است اتفاقی که نتانیاهو هرگز آن را در خواب هم نخواهد دید زیرا ملت ایران در کنار خلاقیتی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آن یاد کرده، از هوش سرشاری نیز برخوردار است و به آسانی گرگ در لباس میش را تشخیص می‌دهد و بر همین اساس آرمان ملت ایران همچنان همان است که امام خمینی ترسیم کرد یعنی «محو غده سرطانی اسراییل از صفحه روزگار» و رهبر معظم انقلاب نیز بر همان اساس پیش‌بینی کردند «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.»

البته نتانیاهو که این‌قدر علاقه‌مند به کمک به مردم ایران است بد نیست کمی مطالعه خود را در خصوص پیشرفت‌ها و توسعه‌های ایران که زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی توسط استعدادهای جوان، خوش‌فکر، نخبه و خلاق ایرانی در بخش‌های مختلف به دست آمده بیشتر کند.

در بخش آب و فاضلاب ایران اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است به گونه‌ای که سفیر پیشین ژاپن در تهران، پیشرفت‌های بخش آب جمهوری اسلامی ایران را مایه شگفتی خواند و گفت: «ایرانیان از گذشته‌های دور به فکر مدیریت آب بوده و دستاوردهای قابل توجهی نیز در این زمینه داشته‌اند که فناوری قنات یکی از نمونه‌های خوب و درخشان در این زمینه در سطح جهان به شمار می‌رود.»

به گفته قائم‌مقام وزیر نیرو امروز ایران اسلامی با توجه به پیشرفت‌های فنی و مهندسی در صنعت آب و فاضلاب، حرف اول منطقه خاورمیانه را می‌زند و حداقل 95 درصد نیازهای کشور را با اتکا به توانمندی داخلی تأمین می‌شود.

در حال حاضر در بیشتر شهرهای کشور تصفیه‌خانه‌های مجهز فاضلاب احداث و راه‌اندازی شده که علاوه بر تصفیه فاضلاب توانایی تولید برق نیز دارند.

هم‌اینک سالانه بالغ بر 2 میلیارد مترمکعب آب از پساب‌ها و زه آب‌ها جمع‌آوری و حدود 3.1 میلیارد مترمکعب فاضلاب در کشور به اتکای صنایع داخلی تصفیه می‌شود.

گرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله وجود دارد اما در سایه تلاش‌های متخصصان و کارشناسان ایران اسلامی هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در زمینه صنعت آب و فاضلاب هستیم البته در این زمینه از فناوری‌های نوین و جدید روز دنیا نباید غافل باشیم و صد البته که هیچ نیازی به کمک‌های یک رژیم جعلی که هویت نداشته‌اش را بر روی پیکر صدها انسان بی‌گناه بناکرده نداریم.

نتانیاهو گرچه با پیام‌های به ظاهر دوستانه خود سعی بر همراهی ملت فهیم ایران با خود دارد اما باید بداند هیچ تغییری در سیاست‌های ایران اسلامی نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد نخواهد شد و تا محو کامل اسراییل از صفحه روزگار از پای نخواهد نشست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjydv.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما