کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت فوتبال قم گفت:

فقط مدارس فوتبال زیرنظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال قم هستند

خبرگزاری مهر , 21 خرداد 1397 ساعت 22:01

رئیس هیئت فوتبال استان قم تأکید کرد: فقط مدارس فوتبال تحت نظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال هستند.



رئیس هیئت فوتبال قم در گفتگو با مهر:
فقط مدارس فوتبال زیرنظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال قم هستند
فوتبال پایه - مدرسه فوتبال

قم - رئیس هیئت فوتبال استان قم تأکید کرد: فقط مدارس فوتبال تحت نظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال هستند.

به گزارش قم نیوز کریم بهرامی اظهار کرد: هیئت فوتبال استان قم، متولی تمامی امور مربوط به فوتبال و فوتسال در استان قم است و مسائل مربوط به فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال از نظر عملکرد و کیفیت در برنامه کاری هیئت فوتبال است.

وی افزود: ما، موضوع مدارس فوتبال قم را موضوعی مهم و دارای اولویت بالا می‌دانیم زیرا مدارس فوتبال آینده فوتبال قم را می‌سازند و هر اندازه در زمینه کیفیت بخشی به مدارس فوتبال، حساسیت به خرج دهیم در حقیقت روی آینده فوتبال قم سرمایه گذاری کرده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: مدارس فوتبال قم باید مجوز فعالیت خود را از هیئت فوتبال استان قم دریافت کنند اما تأکید می‌کنم که این مجوز بر اساس قانون تنها در اختیار باشگاه رسمی و ثبت شده فوتبال قم که در لیگ‌های استانی فعال هستند قرار می‌گیرد.

بهرامی اظهار داشت: ما فعالیت‌های انجام شده تحت عنوان مدارس فوتبال در قم را در هر شکل و چارچوب دیگر تأیید نمی‌کنیم و همچنین فعالیت‌هایی که در زمینه آموزش فوتبال و فوتسال در ارگان‌های دولتی صورت می‌گیرد را به عنوان مدارس فوتبال و فوتسال به رسمیت نمی‌شناسیم.

وی عنوان کرد: شرط ورود مدارس فوتبال به فستیوال‌های استانی و ملی این است که ابتدا فعالیتی قانونی و رسمی داشته باشند و بدیهی است اگر در نقطه‌ای از شهر فعالیتی تحت نام یک ارگان دولتی صورت می‌گیرد ما از آن فعالیت نه حمایت می‌کنیم و نه اجازه ورود آن‌ها به فستیوال مدارس فوتبال استان داده می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: خانواده‌های قمی فقط در مدارس رسمی فوتبال استان قم و زیر نظر باشگاه‌ها که مجوز فعالیت سال ۹۷ را دریافت کرده‌اند یا تشکیل پرونده داده‌اند ثبت نام کنند و مسئولیت تخلف کسانی که تحت این نام‌ها کار می‌کنند بر عهده هیئت فوتبال نیست.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65112

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65112/فقط-مدارس-فوتبال-زیرنظر-باشگاه-ها-مورد-تأیید-هیئت-قم-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir