دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 65112
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت فوتبال قم گفت:

فقط مدارس فوتبال زیرنظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال قم هستند

قم نيوز : رئیس هیئت فوتبال استان قم تأکید کرد: فقط مدارس فوتبال تحت نظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال هستند.
فقط مدارس فوتبال زیرنظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال قم هستند
فقط مدارس فوتبال زیرنظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال قم هستند

رئیس هیئت فوتبال قم در گفتگو با مهر:
فقط مدارس فوتبال زیرنظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال قم هستند
فوتبال پایه - مدرسه فوتبال

قم - رئیس هیئت فوتبال استان قم تأکید کرد: فقط مدارس فوتبال تحت نظر باشگاه‌ها مورد تأیید هیئت فوتبال هستند.

به گزارش قم نیوز کریم بهرامی اظهار کرد: هیئت فوتبال استان قم، متولی تمامی امور مربوط به فوتبال و فوتسال در استان قم است و مسائل مربوط به فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال از نظر عملکرد و کیفیت در برنامه کاری هیئت فوتبال است.

وی افزود: ما، موضوع مدارس فوتبال قم را موضوعی مهم و دارای اولویت بالا می‌دانیم زیرا مدارس فوتبال آینده فوتبال قم را می‌سازند و هر اندازه در زمینه کیفیت بخشی به مدارس فوتبال، حساسیت به خرج دهیم در حقیقت روی آینده فوتبال قم سرمایه گذاری کرده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: مدارس فوتبال قم باید مجوز فعالیت خود را از هیئت فوتبال استان قم دریافت کنند اما تأکید می‌کنم که این مجوز بر اساس قانون تنها در اختیار باشگاه رسمی و ثبت شده فوتبال قم که در لیگ‌های استانی فعال هستند قرار می‌گیرد.

بهرامی اظهار داشت: ما فعالیت‌های انجام شده تحت عنوان مدارس فوتبال در قم را در هر شکل و چارچوب دیگر تأیید نمی‌کنیم و همچنین فعالیت‌هایی که در زمینه آموزش فوتبال و فوتسال در ارگان‌های دولتی صورت می‌گیرد را به عنوان مدارس فوتبال و فوتسال به رسمیت نمی‌شناسیم.

وی عنوان کرد: شرط ورود مدارس فوتبال به فستیوال‌های استانی و ملی این است که ابتدا فعالیتی قانونی و رسمی داشته باشند و بدیهی است اگر در نقطه‌ای از شهر فعالیتی تحت نام یک ارگان دولتی صورت می‌گیرد ما از آن فعالیت نه حمایت می‌کنیم و نه اجازه ورود آن‌ها به فستیوال مدارس فوتبال استان داده می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: خانواده‌های قمی فقط در مدارس رسمی فوتبال استان قم و زیر نظر باشگاه‌ها که مجوز فعالیت سال ۹۷ را دریافت کرده‌اند یا تشکیل پرونده داده‌اند ثبت نام کنند و مسئولیت تخلف کسانی که تحت این نام‌ها کار می‌کنند بر عهده هیئت فوتبال نیست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewz8p.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما