کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت:

افزایش میزبانی‌های ورزشی به توسعه ورزش قم کمک می‌کند

خبرگزاری مهر , 22 خرداد 1397 ساعت 7:00

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: افزایش میزبانی‌های ورزشی در قم به توسعه ورزش قم کمک می‌کند.


به گزارش قم نیوز ندا زمانی اظهار داشت: استان قم در سال‌های اخیر نقش پررنگ‌تری در زمینه میزبانی‌های ورزشی داشته اما به نظر می‌رسد هنوز در زمینه استفاده از این ظرفیت نیاز بیشتری برای کار داریم و ظرفیت‌های میزبانی ورزشی در قم به خوبی تبیین نشده است.

وی افزود: برای تمام هیئت‌های ورزشی، میزبانی از رویدادهای قهرمانی کشور و بین المللی یک امتیاز است و علاوه بر این شخصیت ورزش استان را توسعه می‌دهد چنان که برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام در سطح بین المللی و حضور تیم‌های خارجی در قم در این زمینه حائز اهمیت بود.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: در بخش بانوان، میزبانی قم از رویدادهای کشوری کمرنگ بوده است و نیاز است مسئولان ورزش استان قم به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند چنان که اگر از تلاش برای پیشرفت ورزش بانوان در قم صحبت می‌کنیم باید به شاخص‌های اجرایی آن نگاه ویژه‌ای در میدان عمل داشته باشیم.

زمانی بیان داشت: میزبانی‌های ورزش قم در بخش بانوان در یک سال گذشته در رشته‌های ووشو، تکواندو، فوتسال و بدمینتون بوده و مواردی دیگر بوده که اقدام مثبتی است اما به دلیل محدودیت در استفاده از ظرفیت‌های میزبانی، ما این فرصت را از دست می‌دهیم و میزبانی‌های ما بدون سر و صدا و در سکوت کامل انجام می‌شود به عبارت دیگر فرصت بهره برداری از میزبانی را از دست می‌دهیم.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تأکید کرد: علاوه بر میزبانی، سرمایه گذاری روی ورزشکاران جوان در بخش بانوان، نگاه ویژه در تعامل با حامیان مالی بخش خصوصی در این بخش و تکریم ورزشکاران و مربیان فعال ورزش بانوان که گاهی بار یک رشته را بر دوش می‌کشند از جمله دیگر راهکاری توسعه ورزش قهرمانی بانوان است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65115

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65115/افزایش-میزبانی-های-ورزشی-توسعه-ورزش-قم-کمک-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir