کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برگزاري ديدارهاي مرحله دوم رقم خورد

حضور 8 تيم قمي در مرحله سوم فوتسال جام شهداي مدافع حرم

خبرگزاری فارس , 22 خرداد 1397 ساعت 14:23

فوتساليست‌هاي استان قم در تركيب هشت تيم يك گام ديگر به كسب مقام قهرماني رقابت‌هاي جام رمضان يادواره شهداي مدافع حرم نزديك‌تر شدند.


به گزارش قم نیوز بعد از رقابت 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی مرحله مقدماتی فصل 1397 جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم، 16 تیم به مرحله دوم راه یافته و در هشت بازی حساس به دنبال کسب مجوز صعود به مرحله سوم مقابل یکدیگر به میدان رفتند.

هشت بازی مرحله حذفی رقابت‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم به انجام رسید و سرانجام هشت تیم فرصت حضور در مرحله سوم بازی‌ها را به دست آوردند.

در شب نخست این مرحله تیم شهدای نیروگاه با دو گل از سد تیم 313 عبور کرد، اما تیم دلسوختگان اهل بیت (ع) نماینده قم در مسابقات لیگ منطقه‌ای باشگاه‌های کشور در عین ناباوری با نتیجه پرگل چهار بر یک به تیم شهید مهدی طهماسبی باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

فوتسالیست‌های تیم کارواش الماس شهر با نتیجه دو بر یک تیم کافه گیم را شکست دادند و تیم محبین حضرت رقیه (س) با نتیجه سه بر دو از سد تیم منتخب مهاجرین گذشت در حالی که به دلیل تعمیرات سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم ادامه مسابقات در مجموعه نخلستان سپاه به انجام رسید.

در شب دوم بازی‌های مرحله حذفی، تیم حراست اداره برق با پنج گل از سد سپهر گذشت، ذاکر با پیروزی دو بر صفر برابر امید الوند راهی مرحله سوم شد و تیم شهید محمدمهدی لطفی با نتیجه پنج بر دو از سد تیم امیران اسپرت گذشت اما مسابقه تیم‌های دنیای ورزش و انصار در حالی که هفت بر چهار به نفع دنیای ورزش در جریان بود، به واسطه برخی حواشی نیمه تمام ماند و کمیته برگزاری رقابت‌ها رای به پیروزی تیم دنیای ورزش داد.

بدین ترتیب هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام رمضان فوتسال قم یادواره شهدا مدافع حرم مشخص شدند و این مرحله با حضور تیم‌های شهدای نیروگاه، شهید مهدی طهماسبی، کارواش الماس شهر، محبین حضرت رقیه (س)، حراست اداره برق، ذاکر، دنیای ورزش و شهید محمدمهدی لطفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65137

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65137/حضور-8-تيم-قمي-مرحله-سوم-فوتسال-جام-شهداي-مدافع-حرم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir