کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی شورای شهر مطرح کرد

انتقاد از کاهش اطلاع‌رسانی فعالیت‌های شورا در رسانه ملی

خبرگزاری فارس , 22 خرداد 1397 ساعت 21:56

سخنگوی شورای شهر قم با بیان اینکه در دوره‌های قبل شورا شاهد اختصاص زمان زیادی برای معرفی فعالیت‌های شورا بودیم گفت: هم‌اکنون اطلاع‌رسانی فعالیت‌های شورا در رسانه ملی به حداقل ممکن رسیده است.


به گزارش قم نیوز محمود مسگری دوشنبه شب در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اعلام آمادگی مدیریت شهری برای پخش زنده جلسات شورا و اطلاع‌رسانی عمومی فعالیت‌ها اظهار کرد: با توجه به حجم بالای کارهای مدیریت شهری و تاکید رهبری بر اعلام دستاوردهای نظام اسلامی، یکی از وظایف صدا و سیما این است که زمان بیشتری در اختیار مدیریت شهری برای اطلاع‌رسانی عمومی قرار دهد.

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبل شورا شاهد اختصاص زمان زیادی برای معرفی فعالیت‌های شورا بودیم تصریح کرد: هم‌اکنون اطلاع‌رسانی فعالیت‌های شورا در رسانه ملی به حداقل ممکن رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی صدا و سیما انعکاس خدمات در بخش‌های مختلف است گفت: حجم بالایی از خدمات رسانی به مردم توسط شهرداری انجام می‌شود و ما تلاش داریم که آمادگی خود برای انعکاس فعالیت‌ها در اتاقی شیشه‌ای نشان‌ دهیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 65147

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65147/انتقاد-کاهش-اطلاع-رسانی-فعالیت-های-شورا-رسانه-ملی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir