کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر قم:

اعتقاد شهرداری به اولویت‌های شورا به صورت عملی نشان‌ داده شود

خبرگزاری فارس , 22 خرداد 1397 ساعت 22:05

عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه ما به دنبال این هستیم که اعتقاد به اولویت‌های مناطق و پروژه‌های شهری شکل گیرد گفت: زمانی که بودجه‌ای به پروژه‌ای اختصاص می‌یابد انتظار داریم با اولویت‌هایی که مشخص شده تخصیص منابع مالی نیز به همان شکل صورت گیرد.


به گزارش قم نیوز زین‌العابدین قراچورلو دوشنبه شب در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه قضاوت‌های اعضای شورا در خصوص فعالیت‌های شهرداری علت دارد اظهار کرد: شهر طرح جامع ترافیکی و عمرانی دارد و زمانی که اولویتی برای پروژه‌ای مطرح می‌شود انتظار داریم براساس آن عمل شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌ای که 100 میلیون پول به آن اختصاص یافته و 50 میلیارد تومان نیاز دارد باید با پروژه‌ای که 10 میلیارد نیاز داشته و 10 میلیارد اختصاص می‌یابد و در اولویت نیست یک تصور ذهنی برای اعضای شورا ایجاد می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه ما به دنبال این هستیم که اعتقاد به اولویت‌های مناطق و پروژه‌های شهری شکل گیرد افزود: زمانی که بودجه‌ای به پروژه‌ای اختصاص می‌یابد انتظار داریم با اولویت‌هایی که مشخص شده تخصیص منابع مالی نیز به همان شکل صورت گیرد.

وی اظهار کرد: بعضی مواقع مشاهده می‌کنیم بر خلاف آنچه که تصمیم مشترک شورا و شهرداری بوده در تخصیص منابع عمل می‌شود و این یک شائبه بین اعضای شورا ایجاد می‌کند که اعتقاد به اولویت‌بندی‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 65148

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65148/اعتقاد-شهرداری-اولویت-های-شورا-صورت-عملی-نشان-داده-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir