کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتایج اولیه مصاحبه پذیرش مبلغان مدارس امین اعلام شد

خبرگزاری حوزه نیوز , 23 خرداد 1397 ساعت 18:00

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا از اعلام نتایج مصاحبه مبلغان طرح مدارس امین و برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه این مبلغان خبر داد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی با اشاره به اعلام نتایج مصاحبه مبلغان طرح مدارس امین، عنوان کرد: در طرح تربیت مبلغ مدارس امین، بیش از ۴۷۰ نفر از بانوان طلبه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و حوزه علمیه خواهران ثبت نام کردند که پس از مصاحبه اولیه، حدود ۳۵۰ نفر در این طرح پذیرفته شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان در سه اولویت نخست، دوم و سوم قرار گرفتند، افزود: ۱۵۶ نفر از متقاضیان طرح امین در اولویت نخست انتخاب شدند که می‌توانند از ۱۰ تیرماه به مدت یک ماه در دوره آموزشی تربیت مبلّغ مدارس شرکت کنند.

حجت‌الاسلام تهرانی افزود: پذیرفته شدگان در اولویت نخست از ۲۸ خرداد تا ۴ تیرماه جهت ثبت نام می‌توانند به اداره امور مبلغان واقع در طبقه فوقانی مهدکودک جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۱ تماس بگیرند.

وی یادآور شد: دوره آموزشی پذیرفته شدگان در اولویت دوم و سوم در طول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)تصریح کرد: مبلغان در این دوره با مهارت‌های کار تبلیغی در مدارس با سنین مختلف دانش‌آموزی آشنا می‌شوند و جهت فعالیت و خدمت به دین در مدارس آموزش و پرورش حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 65166

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65166/نتایج-اولیه-مصاحبه-پذیرش-مبلغان-مدارس-امین-اعلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir