کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل سازمان توسعه و عمران خبر داد:

اجرای عملیات ترميم و روكش آسفالت بلوار زائر

روابط عمومی شهرداری قم , 23 خرداد 1397 ساعت 19:00

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم از تراش، ترميم و روكش آسفالت از رمپ بلوار نواب صفوی تا پل رضوي خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمدتقي نادعلي با بيان اينكه عمليات اجرايي بلوار زائر در قالب دو بخش پيمان اجرا مي‌شود، اظهار كرد: بخشي از اين پيمان از پل انقلاب در محدوده منطقه چهار تا شرکت شهاب گاز سوز به طول چهار كيلومتر است كه فاز اول آن هزار و 800 متر بود.

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم خاطرنشان كرد: جدول‌گذاري، زيرسازي و آسفالت این پروژه شهری سال 96 به اتمام رسيد و 4 هزار و 500 تن آسفالت در دو باند انجام و مسيربازگشايي شد.

نادعلی با اشاره به فاز دوم از شهاب گاز سوز تا بيمارستان امام رضا(ع)، گفت: اين بخش به طول 2 هزار و 200 متر در حال انجام است كه سعي مي‌شود تا پايان امسال به پايان برسد.

وي خاطرنشان كرد: بحث روكش آسفالت از رمپ نواب صفوی تا پل رضوي نيز در حال انجام است كه براي تراش، ترميم و روكش آسفالت بلوار زائر است كه تا يك ماه آینده به اتمام مي‌رسد.

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم عنوان كرد: اين پروژه در پشتيباني ترافيكي بلوار غدير مؤثر است و به موازات بلوار غدير براي دسترسي آسان به پرديسان و بيمارستان امام رضا(ع) نقش‌آفريني مي‌كند و بخش ديگر براي بحث آرام‌سازي و نگهداري مسير پيگيري مي‌شود.
 
انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 65167

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65167/اجرای-عملیات-ترميم-روكش-آسفالت-بلوار-زائر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir