کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون آموزش حوزه های علمیه؛

متقاضیان ورود به حوزه نگران نباشند/ خبرهای خوشی برای دانشجویان متقاضی در راه است

خبرگزاری حوزه نیوز , 24 خرداد 1397 ساعت 4:00

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور خبر از اعلام دومین مرحله پذیرفته شدگان مرحله اول ورود به حوزه های علمیه خبر داد.


به گزارش قم نيوز حجت الاسلام مهدی رستم نژاد در نخستین روز از اعلام نتایج مرحله اول پذیرفته شدگان ورود به حوزه های علمیه اظهارداشت: بحمدلله طبق وعده ای که پیش از این داده شده بود،شاهد اعلام مرحله اول نتایج متقاضیان ورود به حوزه بودیم.

وی افزود: در مرحله نخست این اعلام بیش از سه هزار متقاضی ورود به حوزه های علمیه موفق به گذراندن مرحله نخست شدند و ان شاءالله تا چند روز آینده اسامی بیش از 4 هزار متقاضی دیگر نیز از طریق سامانه معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی http://ems.ismc.ir/Check_Register.aspx موفق به بررسی نتایج خود خواهند بود.

معاون آموزش حوزه های علمیه در پاسخ به دغدغه بسیار از داوطلبان که علی رغم مطالعه دقیق و پاسخگویی مطلوب به برگه آزمون، امروز شاهد عدم درج اسامی خود شدند، تصریح کرد: داوطلبان عزیز توجه داشته باشند، اینکه امروز اسامی آنان در سامانه درج نشده و یا در لیست قبول شدگان مرحله اول نبوده اند، به آن معنا نیست که حائز رتبه و امتیاز مورد نظر نشدند، بلکه این عزیزان نتوانستند امتیاز لازم برای انتخاب های محل تحصیل خود را کسب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد تاکید کرد: این دواطلبان ناامید نباشند در مراحل بعدی اعلام اسامی بدون تردید شاهد اسامی خود خواهند بود و با توجه به زمان تکمیل ظرفیت و بخشنامه هایی که از سوی معاونت آموزش به کمیسیون های استانی ارجاع خواهد شد، بدون تردید به نتایج مطلوب تری دست خواهند یافت.

استاد حوزه علمیه اظهارداشت: داوطلبان باید کمی صبر داشته باشند با توجه به حجم بالای کار و اعلام اسامی داوطلبان در چندین مرحله ، بخشنامه ها و مصوبات ویژه کمیسیون های استانی از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه منتشر و مراحل دیگر پذیرش طبق معمول روال خود را انجام خواهند داد.

معاون آموزش حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به داوطلبان دانشجو، گفت: عزیزان دانشجو هم منتظر خبرهای خوبی در خصوص شیوه پذیرش خود در حوزه های علمیه باشند که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به کیفیت پذیرش داوطلبان اظهارداشت: بحمدلله در سال تحصیلی جدید در همه مقاطع سیکل، دیپلم، لیسانس و بالاتر داوطلبان با معدل های ارزشمندی حضور پیدا کرده اند و جای نگرانی نیست برای کسانیکه در مرحله نخست شاهد اسامی خود نبودند در مراحل بعدی ان شاءالله اسامی خود را به عنوان اسامی مجاز به مرحله دوم پذیرش که مصاحبه علمی هست، ببینند.

حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد گفت: لازم به ذکر است، معدل داوطلبانی که اسامی آنان در مراحل متعدد اعلام خواهد شد 17 تا 20 می باشد که این نشان از رشد کیفی تر علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65176

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65176/متقاضیان-ورود-حوزه-نگران-نباشند-خبرهای-خوشی-دانشجویان-متقاضی-راه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir