يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 6518
دلاوری خبر داد:

ایمن سازی ورودی شهر جعفریه با احداث زیرگذر

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمرانی استانداری قم از احداث زیرگذر ایمن سازی در ورودی شهر جعفریه خبر داد.
ایمن سازی ورودی شهر جعفریه با احداث زیرگذر
به گزارش قم نیوز، در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی ترافیك استان كه اختصاص به بررسی ساماندهی و ایمن سازی عبور و مرور در ورودی شهر جعفریه با محور قم- آوه داشت، مهندس جواد دلاوری، معاون امور عمرانی استانداری قم طی سخنانی با اشاره به افزایش تقاضای سفر در این محور و بروز تصادفات متعدد در مسیرهای ورودی و خروجی شهر جعفریه با محور قم- آوه ، از ایمن سازی این مسیر با احداث زیرگذر خبر داد و گفت: مسیر خروجی شهر جعفریه به سمت قم و دسترسی به بیمارستان جدیدالاحداث و بوستان مجاور آن با احداث زیرگذر ایمن در محل تقاطع با محور قم- آوه تأمین می شود.

وی افزود: این زیرگذر با احداث سواره رو به صورت رفت و برگشت و مسیر عبور عابرین پیاده با دو راستگرد و چپگرد در همسطح، دسترسی های محلی به شهر جعفریه را برقرار می نماید.

معاون امور عمرانی استانداری با اشاره به گزینه های متعدد پیشنهادی توسط مشاور طرح، اظهار داشت: این گزینه ضمن اینكه نیازی به تملك زمین ندارد كمترین هزینه را جهت تأمین امنیت جانی شهروندان و دسترسی های لازم خواهد داشت.

 دلاوری هزینه اجرای این طرح را ۷ میلیارد ریال اعلام كرد و گفت: مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به این طرح اختصاص یافته كه عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.8b0urhbswiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما