پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 65187
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
همزمان با پایان سال تحصیلی انجام می شود:

تبادل دفتر و کتاب کهنه با دفتر نو در غرفه‌های بازیافت سطح شهر قم

قم نيوز : مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح تبادل دفتر و کتاب کهنه با دفتر نو در 26 غرفه‌ بازیافت سطح شهر خبر داد.
تبادل دفتر و کتاب کهنه با دفتر نو در غرفه‌های بازیافت سطح شهر قم
تبادل دفتر و کتاب کهنه با دفتر نو در غرفه‌های بازیافت سطح شهر قم
به گزارش قم نیوز سید عبدالله میرابراهیمی، با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف با موضوع تبادل پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت، گفت: طرح هایی همچون تبادل گل و گیاه، کتاب، لوازم ورزشی با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت مستقر در مناطق هشتگانه اجرا شده است .

وی به اجرای طرح تبادل دفتر و کتاب کهنه با دفتر نو در سطح غرفه‌های بازیافت در سال گذشته  اشاره کرد و گفت: مقادیر بالایی از دفتر و کتاب هرساله پس از امتحانات آخر سال دانش آموزان به عنوان پسماند کنار گذاشته می‌شود، در صورتی که می‌توان آنها را دوباره به چرخه مصرف بازگرداند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به ضرورت بازیافت کاغذ تصریح کرد: کاغذ در صورت مخلوط شدن با دیگر پسماندها قابل استفاده نخواهد بود و ضرورت دارد این نوع پسماند از انواع دیگر آن تفکیک شود .

میرابراهیمی استقبال شهروندان از اجرای طرح‌های مذکور را مطلوب عنوان کرد و افزود: سازمان مدیریت پسماند در نظر دارد با ارائه آموزش‌های مختلف شهروندان را نسبت به ضرورت تفکیک پسماند در منازل حساس کرده و با اجرای طرح‌های مختلف، انگیزه شهروندان را برای انجام تفکیک تقویت نماید.
به گفته میرابراهیمی، این طرح در 26 غرفه بازیافت سطح شهر اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند کتب و دفاتر کهنه خود را با دفاتر جدید مبادله کنند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcguq93.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما