کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربي بسكتبال قم سرمربي تيم ملي نوجوانان شد

خبرگزاری فارس , 25 خرداد 1397 ساعت 8:30

مربي بسكتبال استان قم در راس كادر فني تيم ملي نوجوانان ايران اين تيم را براي اعزام به رقابت‌هاي قهرماني غرب آسيا آماده مي‌كند.


به گزارش قم نیوز تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران در حالی آماده حضور موفق و پرقدرت در پیکارهای سال 2018 قهرمانی غرب آسیا می‌شود که فدراسیون بسکتبال هدایت این تیم را به مربی بسکتبال استان قم یعنی علی آرزومندی سپرده است.

انتخاب علی آرزومندی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران توسط کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در شرایطی انجام شد وی باید با انتخاب بهترین‌های این رده سنی، تیمی مدعی را برای رویارویی با حریفان شرکت کننده در پیکارهای برون‌مرزی امسال آماده کند.

این در حالی است که علی آرزومندی سابقه بازی در تیم‌ مطرح مهرام تهران و عضویت در ترکیب تیم آینده‌سازان ایران را دارد و تجربه سرمربیگری وی به هدایت تیم‌های سرشناس مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام در رقابت‌های باشگاهی بسکتبال ایران باز می‌گردد، ضمن اینکه آرزومندی در حال حاضر هدایت تیم جوانان مهرام تهران را بر عهده دارد.

با برنامه‌ریزی انجام شده توسط کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان، این تیم با حضور نخبه‌های این رشته جذاب از ششم مرداد ماه در رقابت‌های 2018 قهرمانی نوجوانان غرب آسیا به میدان می‌رود، در حالی که میزبانی اردوی این تیم را شهر گرگان انجام می‌دهد.

آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال نوجوانان زیر نظر مربی قمی‌ آنها در حالی انجام می‌شود که هفت تیم عضو بسکتبال غرب آسیا هستند اما پنج تیم اردن، لبنان، عراق ، سوریه و ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند، در حالی که میزبانی بازی‌ها را نیز ایران در شهر گرگان بر عهده دارد.

با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی هیأت بسکتبال استان قم، پوریا حاجی‌خانی، محمدامین آناهید و امیرحسین خازنی نیز به نمایندگی از بازیکنان نخبه و مستعد بسکتبال استان قم در اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران برای حضور در بازی‌های غرب آسیا حضور یافتند.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 65207

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65207/مربي-بسكتبال-قم-سرمربي-تيم-ملي-نوجوانان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir