شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 65238
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

تنيس روي‌ميز هیأت شاخص ورزش قم

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌‌ميز استان قم از موفقيت در كسب رتبه برتر هيات‌هاي ورزشي استان قم و اعزام پينگ‌پنگ بازان قم به رقابت‌هاي كشوري خبر داد.
تنيس روي‌ميز هیأت شاخص ورزش قم / پينگ‌پنگ بازان قم در تور ايراني
تنيس روي‌ميز هیأت شاخص ورزش قم / پينگ‌پنگ بازان قم در تور ايراني
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: کسب مقام هیأت برتر ورزش قم نتیجه ارزشیابی صورت گرفته از تمامی هیات‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم است که آن را نتیجه تلاش تمامی همکاران هیأت، باشگاه‌ها، قهرمانان و ورزشکاران این رشته می‌دانم.

وی با بیان اینکه تنیس روی‌میز قم در سال 1396 در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های چشمگیری داشت، اضافه کرد: کسب رتبه نخست در شاخص توسعه همگانی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم نصیب این هیأت شد و باید از بازیکنان، مربیان، داوران و پیشکسوتان این رشته نیز به واسطه کسب این موفقیت تقدیر کنم.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم در ادامه به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان قم اشاره و بیان کرد: سیدمحمدامین منتظری با پیروزی چهار بر صفر برابر علی اخوان در یک بازی دیدنی و بدون باخت عنوان قهرمانی مسابقات تنیس روی‌میز جام رمضان را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه علی اخوان و پویا وفایی در رده سنی بزرگسالان این جام موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم شدند، ابراز کرد: در رده سنی نوجوانان نیز سیدعلی سجادیان در فینال با نتیجه سه بر دو برابر سیدمحمدمعین منتظری پیروز شد و با 10 پیروزی و بدون باخت به مقام قهرمان جام رمضان رسید.

عموئیان سپس به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری مسابقات انتخابی بزرگسالان قم به منظور اعزام به رقابت‌های تور ایرانی اشاره و ابراز کرد: این مسابقات به شکل آزاد روز پنجشنبه 24 خرداد ماه از ساعت 22 در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی به انجام می‌رسد و قهرمان و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها همراه با دو نفر برتر رنکینگ بزرگسالان قم به رقابت‌های تور ایرانی در اراک اعزام می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjx09.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما