شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 65239
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

خانه كونگ‌فو قم راه‌اندازي شد / اسماعيلي دبير جديد هیأت

قم نيوز : رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از راه‌اندازي خانه اختصاصي اين رشته و معرفي دبير جديد اين هیأت ورزشي خبر داد.
خانه كونگ‌فو قم راه‌اندازي شد / اسماعيلي دبير جديد هیأت
خانه كونگ‌فو قم راه‌اندازي شد / اسماعيلي دبير جديد هیأت
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز اظهار کرد: با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان قم، خانه اختصاصی کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در مجموعه ورزشی جواد الائمه (ع) منطقه قهرمان‌پرور نیروگاه راه‌اندازی و آماده فعالیت‌های مختلف این هیأت شده است.

وی ادامه داد: این سالن که در سال 1396 با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان مورد بهره‌برداری قرار گرفته، با نام پوریای ولی در سه بخش مجزا و نوساز، محیطی آرام و با نشاط برای مربیان، ورزشکاران و قهرمانان عزیز کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در هر دو بخش آقایان و بانوان محسوب می‌شود.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم تصریح کرد: با راه‌اندازی این سالن قطعا امکان برنامه‌ریزی مدون و مطلوب برای اجرای اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در ابعاد همگانی‌، قهرمانی، آموزشی، استعدادیابی و فرهنگی برای ما فراهم خواهد شد و سبک‌ها و رشته‌های زیر مجموعه هیأت نیز با آرامش بیشتری به فعالیت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه خانه کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در رشته‌های هر دو بخش آقایان و بانوان هنرجو می‌پذیرد، در ادامه به آماده‌سازی بانوان کونگ‌فوکار قم اشاره و بیان کرد: تمرین تیم‌های سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کونگ‌فو بانوان قم به منظور حفظ آمادگی برای حضور موفق در مسابقات آتی بخش‌های ممای و اوسیما و مایانا برگزار می‌شود.

وی در ادامه به انتصاب دبیر جدید این هیأت ورزشی اشاره و عنوان کرد: علی اسماعیلی که از قهرمانان خوشنام و با سابقه کونگ‌فو قم در دهه 1380 میادین داخلی و برون‌مرزی کونگ‌فو به شمار می‌رود، با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در این رشته، از این به بعد مسوولیت دبیری هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم را عهده‌دار خواهد بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceow8p.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما