يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : 65246
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم خبر داد

برگزاری آزمون سراسری مدیران فنی برای اشتغال کارشناسان کشاورزی

قم نيوز : رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم از برگزاری چهارمين دوره ثبت‌نام آزمون سراسری مدیران فنی برای اشتغال کارشناسان کشاورزی خبر داد.
برگزاری آزمون سراسری مدیران فنی برای اشتغال کارشناسان کشاورزی
برگزاری آزمون سراسری مدیران فنی برای اشتغال کارشناسان کشاورزی
به گزارش قم نیوز عباس خرمی امروز با اشاره به اهمیت دستور العمل اجرایی به کارگیری مسؤولان فنی تولید در واحد کشاورزی اظهار کرد: این امر در راستای اجرای بند دو سیاست‌های 24 گانه اقتصاد مقاومتی مبنی بر پیشتازی اقتصاد دانش‌بنیان، پیاده‌سازی و اجرای نقشه جامع علمی کشور به منظور افزایش سهم تولید و صادرات و به استناد قانون نظام جامع دامپروری کشور، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تدوین و ابلاغ شده و در صدر برنامه‌های سازمان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل واحدهای تولیدی کشاورزی موظف هستند برای اخذ یا تمدید پروانه بهره‌برداری واحد نسبت به استخدام کارشناس کشاورزی دارای پروانه مسؤول فنی اقدام کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم با اشاره به مزایای اجرای این طرح گفت: با تجهیز تولیدکنندگان حوزه کشاورزی به دانش روز و استفاده از ظرفیت عملی فارغ‌التحصیلان کشاورزی علاوه بر اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان، افزایش راندمان و کاهش هزینه‌های تولید، تأمین سلامت غذایی جامعه و توسعه پایدار کشاورزی و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست فراهم خواهد شد.

وی از برگزاری چهارمین دوره آزمون مدیران فنی واحدهای دام طیور گلخانه، پرورش قارچ، واحدهای گیاه‌پزشکی، صنایع غذایی و محیط زیست به صورت سراسری در تاریخ اول شهریور 97 خبر داد و افزود: ثبت‌نام آزمون از 19 خرداد آغاز شده و تا 31 خرداد ماه امسال ادامه دارد.

خرمی با بیان اینکه دریافت پروانه مسؤول فنی الزامی است گفت: کارشناسان و مدیران فنی فعال در واحدها می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش سازمان یا تماس با شماره 32603554، نسبت به ثبت‌نام در مهلت قانونی اعلام شده اقدام کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcceiqe.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما