يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۷
کد مطلب : 65247
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری قم مطرح كرد

وضعيت مطلوب قم در رعايت مقررات ساختمان

قم نيوز : مدیرکل فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری قم گفت: وضعیت ساخت‌وساز در زمينه رعايت مقررات ملي ساختمان در قم نسبت به سایر استان‌ها بهتر است. بايد در نظر داشت مقررات ملی ساختمان بر اساس تحقیقات تألیف شده و اگر اجرایی شود به نفع عموم جامعه است.
وضعيت مطلوب قم در رعايت مقررات ساختمان
وضعيت مطلوب قم در رعايت مقررات ساختمان
به گزارش قم نیوز مرتضی رحمان‌‌نیا امروز با بیان اینکه ساختمان‌سازی فن، تکنولوژی و علم است اظهار کرد: ساختمان‌سازی ترکیب علم فیزیک، ریاضی و هندسه است که بر این اساس دانش فنی مهندسان از تئوری به عمل تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت ساخت‌وساز در قم نسبت به سایر استان‌ها بهتر است خاطرنشان کرد: مقررات ملی ساختمان بر اساس تحقیقات تألیف شده و اگر اجرایی شود به نفع عموم جامعه است و با وقوع زلزله از خسارات جانی و مالی جلوگیری و امنیت حفظ می‌شود.

مدیرکل فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری قم به تولیدات داخل کشور در زمینه مصالح ساختمانی اشاره کرد و افزود: کشور تولیدات خوبی در زمینه شیرآلات، سرامیک، کاشی، سیمان و بتن دارد که از استاندارد برخوردار است عقل نیز حکم می‌کند از مصالحی استفاده شود که حافظ سلامتی باشد بنابراین باید از تولیدات ملی در زمینه ساخت‌وساز با کیفیت استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد برای کاهش هزینه‌ها از مصالح ارزان استفاده می‌کنند در حالی که باید بدانند با وقوع زلزله نمی‌توانند از خطرات و تهدیدات در امان بمانند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcd5x09.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما