يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۲
کد مطلب : 65248
منبع : خبرگزاری فارس

تجهيز خوابگاه بزرگترين مجموعه ورزشي شهر قم

قم نيوز : مدير خوابگاه مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم از تجهيز اين خوابگاه براي ارائه خدمات مناسب به تيم‌ها، باشگاه‌ها، قهرمانان و ميهمانان ورزشي در قم خبر داد.
تجهيز خوابگاه بزرگترين مجموعه ورزشي شهر قم
تجهيز خوابگاه بزرگترين مجموعه ورزشي شهر قم
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: این خوابگاه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم واقع در منطقه بلوار محمد امین (ص) واقع شده و با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان مورد بازسازی، تجهیز و به امکانات نوین مجهز شده است.

وی ادامه داد: این خوابگاه به واسطه اینکه در اصلی‌ترین و بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم واقع شده، در واقع یک مکان بسیار مناسب برای تیم‌ها، ورزشکاران و قهرمانانی است که برای شرکت در رقابت‌های مختلف ورزشی به شهر مقدس قم سفر می‌کنند.

مدیر خوابگاه مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم افزود: بعد از تغییر مدیریت، با پیگیری‌های بسیاری که انجام دادیم اکنون این خوابگاه به امکانات بسیار خوبی مجهز شده و آماده همکاری با هیأت‌های ورزشی است، ضمن اینکه هزینه اسکان تیم‌ها، ورزشکاران و قهرمانان عزیز هم‌استانی و هم‌وطن در این خوابگاه با نازل‌ترین هزینه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: اتاق‌های خوابگاه به تخت و پتو، وسایل سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و یخچال مجهز شده و غذای مورد درخواست میهمانان در رستوران مجهز همین خوابگاه تامین می‌شود، ضمن اینکه فضای مناسبی برای پارک خودروها وجود دارد.

برخوردار عنوان کرد: در کنار خوابگاه مجموعه ورزشی شهید حیدریان، امکانات بسیار خوب دیگر نظیر استخر و سونا، زمین چمن مصنوعی، دو سالن‌ چند منظوره، تالار اختصاصی بدمینتون، زمین تنیس، سالن بدن‌سازی، زمین گلف و چندین امکانات دیگر در دسترس ورزشکاران، قهرمانان و تیم‌های ورزشی است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر قم در طول سال میزبان مسابقات مختلف لیگ،‌ پیکارهای قهرمانی کشور، مسابقات انتخابی تیم‌های ملی، رنکینگ‌ها، جشنواره‌‌های فرهنگی ورزشی و چندین رقابت مهم دیگر است، این خوابگاه با بهترین امکانات به تیم‌های هیأت‌های ورزشی استان و میهمانانی که در قالب تیم‌، باشگاه‌‌ها و به شکل انفرادی به قم سفر می‌کنند، بهترین خدمات را ارائه می‌کند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcevw8p.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما