يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۸
کد مطلب : 65249
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست مجتمع فرهنگي نور قم خبر داد

برگزاري دوره‌هاي ورزشي متنوع در منطقه نيروگاه

قم نيوز : سرپرست مجتمع فرهنگي نور قم از برگزاري دوره‌هاي ورزشي متنوع در منطقه نيروگاه خبر داد.
برگزاري دوره‌هاي ورزشي متنوع در منطقه نيروگاه
برگزاري دوره‌هاي ورزشي متنوع در منطقه نيروگاه
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا با اشاره به فعالیت‌های ورزشی مجتمع فرهنگی نور اظهار کرد: این مجتمع در راستای ترویج فرهنگ ورزش و نشاط دوره‌های متنوع ورزشی را زیر نظر اساتید مجرب کشور برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی فردی و اجتماعی گفت: با توجه به اثرات مثبت ورزش بر سلامت انسان باید به فرهنگ ورزش بیشتر پرداخته شود. ورزش مؤثرترین ابزاری است که امروز می‌تواند در مقابله با هجمه دشمن و کارهای ضد فرهنگی مؤثر باشد.

سرپرست مجتمع فرهنگی نور قم با بیان اینکه باید به رویکرد مقدس، حقیقی و تأثیرگذار و حرکت رو به جلو در ورزش توجه شود گفت:‌ باشگاه ورزشی یکی از فعالیت‌های مجتمع است که در رشته‌های مختلف در بخش خواهران و برادران خدمات و تسهیلات به ورزشکاران این منطقه ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های ورزشی متنوع و جذاب عنوان کرد:‌ این باشگاه در رشته‌های تکواندو، ژیمناسیک، ووشو، کونگ فو، کیک بوکسینگ، جودو، دفاع شخصی، کاراته و آمادگی جسمانی در سنین مختلف هنرجو جذب می‌کند.

اکبری‌نیا خاطرنشان کرد: این مجتمع توانسته با برنامه‌ریزی مناسب و به کارگیری مربیان مطرح کشور استعدادهای بالقوه آنها را پرورش دهد.

وی یادآور شد: ورزشکاران این مجتمع با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سالیان اخیر و تلاش مربیان توانستند در میادین مختلف ورزشی از جمله مسابقات ملی و بین‌المللی عناوین برتر را کسب کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcf10dv.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما