يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 65255
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات تنیس جام رمضان؛

تیم‌های «فرا سازه» و «سنگ کوبی کارگر» به دیدار نهایی راه یافتند

قم نيوز : تیم‌های فرا سازه و سنگ کوبی کارگر در مسابقات تنیس جام رمضان قم به دیدار نهایی راه یافتند.
تیم‌های «فرا سازه» و «سنگ کوبی کارگر» به دیدار نهایی راه یافتند
تیم‌های «فرا سازه» و «سنگ کوبی کارگر» به دیدار نهایی راه یافتند
به گزارش قم نیوز رقابت‌های تنیس جام رمضان قم امشب به پایان می‌رسد و تکلیف تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها در زمین‌های آکادمی تنیس ورزشگاه شهید حیدریان قم مشخص خواهد شد.

تیم‌های تنیس فرا سازه UPVC و  سنگ کوبی صالح کارگر روز شنبه موفق شدند حریفان خود را در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شکست دهند و بدین ترتیب امروز برای بالا بردن جام قهرمانی این پیکارها برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار فینال مسابقات تنیس جام رمضان قم امروز یکشنبه از ساعت ۱۹ برگزار می‌شود ضمن این که از ساعت ۱۸ تیم‌های وحدت و سوهان روح الامین در دیدار رده بندی برای کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات برابر هم به میدان می‌روند.

برگزاری مسابقات تنیس جام رمضان قم به همت هیئت تنیس استان قم صورت می‌گیرد و در ماه رمضان امسال توانست انگیزه و شور خاصی را به اهالی تنیس در قم تزریق کند و پس از مدت‌ها یک دوره مسابقه منسجم تنیس در قم برگزار شد.

این در حالی است که تنیس قم با وجود بهره مندی از جمعیتی نه چندان پر تعداد، در سطح کشور موفقیت‌های زیادی به دست آورده است و ستاره‌های جوان تنیس قم در جمع مستعدترین تنیسورهای کشور قرار دارند.

تیم تنیس استان قم نیز سال گذشته با نام آریا گرانول در لیگ برتر بزرگسالان کشور شرکت کرد و نمایش چهره‌های جوان تنیس قم باعث شگفتی بازیکنان اسم و رسم دار و با سابقه کشور شد.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccpiqe.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما