يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 65259
منبع : خبرگزاری تسنیم

۳۰۰ شغل جدید از محل تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی در قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: پیش‌بینی می‌شود از محل ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار روستایی ۳۰۰ شغل مستقیم در استان قم ایجاد شود.
۳۰۰ شغل جدید از محل تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی در قم ایجاد می‌شود
۳۰۰ شغل جدید از محل تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی در قم ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا طلایی با اشاره به اهمیت توسعه اشتغال در بخش جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: خودکفایی و تأمین نیازهای اساسی کشور در این بخش می‌تواند وابستگی کشور به بسیاری از کالاهای اساسی را از بین ببرد.

وی با اشاره به اعتبارات ابلاغی دولت در خصوص تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی به استان قم افزود: دولت در این زمینه 202 میلیارد تومان اعتبار به استان قم اختصاص داده از این منابع برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری استفاده کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بابیان وضعیت بخش جهاد کشاورزی استان در استفاده از تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی و توجیه متقاضیان دریافت تسهیلات ابلاغی در روزهای گذشته شاهد برخی تحولات در رسته‌های معرفی‌شده و شرایط خاص بوده‌ایم.

طلایی سهمیه جهاد کشاورزی قم در استفاده از تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: 70 میلیارد تومان سهمیه بخش جهاد کشاورزی استان قم بوده که تاکنون بیش از 70 میلیارد طرح درزمینهٔ توسعه کشت گلخانه‌ای، اصلاح نژاد دام و صنایع تبدیلی و تکمیلی  پس از تأیید در دبیرخانه برای پرداخت به بانک‌ها ابلاغ‌شده است.

وی با اشاره به  طرح‌های پرداخت‌شده توسط بانک‌های استان درزمینهٔ تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی تأکید کرد: تاکنون دو طرح به میزان 4 و نیم میلیارد تومان در قالب توسعه اشتغال در بخش کشاورزی پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بابیان الزام دولت در پرداخت به‌موقع تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی ابراز کرد: طبق دستورالعمل دولت در مرحله نخست باید این  70 میلیارد تومان تا پایان تیرماه سال جاری پرداخت‌شده و اعتبارات ناشی از آن نیز به‌سوی روستای استان سوق داده شود.

طلایی با تأکید بر اشتغال ایجادشده از پرداخت 70 میلیارد تومانی تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی در استان قم عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود از این محل 300 شغل جدید و مستقیم ایجاد شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgyx93.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما