يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 65262
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم خبر داد

پذيرش نخستين دوره خادم ياران رضوي از اعضاي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد

قم نيوز : قائم مقام دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم از پذيرش نخستين دوره خادم ياران رضوي خبر داد و گفت: حمایت‌های خاصی از کانون‌هایی که اعضاي آنها به خادم یاران رضوی بپیوندند صورت مي‌گيرد.
پذيرش نخستين دوره خادم ياران رضوي از اعضاي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد
پذيرش نخستين دوره خادم ياران رضوي از اعضاي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام اسدالله کریمی امروز با بیان اینکه میزان حمایت‌ها از هر مسجد بر اساس سرانه‌ ثبت شده در سایت بچه‌های مسجد متفاوت است اظهار کرد: مسؤولان کانون‌ها توجه داشته باشد متناسب با ثبت اعضای کانون‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی بچه‌های مسجد از آنها حمایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال خادم یاران رضوی از اعضای کانون‌ها بر اساس تفاهم با نمایندگی آستان قدس رضوی پذیرش می‌شوند و بر همین اساس حمایت‌های خاصی از کانون‌هایی که اعضای آنها به خادم یاران رضوی بپیوندند صورت می‌گیرد.

قائم مقام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به تعریف خادم یاران رضوی گفت: خادم یاران رضوی نوجوانان و جوانانی هستند که در مسجد خود قدمی برای امام ر‌ضا(ع) برمی‌دارند بنابراین فعالیت‌های این خادمان تنها به عنوان خادم در حرم حضرت محدود نمی‌شود اگرچه این فرصت نیز فراهم می‌شود و در صورت تشرف به مشهد مانند خادم‌های دیگر می‌توانند خدمت کنند.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کریم تا کریمه با محوریت کریم اهل بیت خبر داد و افزود: این مسابقه در قالب بسته پنج جلدی کتاب برگزار می‌شود که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و همچنین سایتی برای این امر راه‌اندازی شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: افراد متقاضی می‌توانند به سامانه کریم تا کریمه مراجعه و در آزمون کتاب شرکت کنند. 30 سفر مشهد مقدس و کمک هزینه عتبات برای برندگان این مسابقه تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا سالروز ولادت حضرت معصومه(س) فرصت دارند تا برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.karimtakarimeh.ir  مراجعه کرده یا با شماره تلفن 37838563 داخلی 30 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauuni.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما