يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 65274
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد؛

حضور برترین پینگ پنگ بازان قمی در تور ایرانی بزرگسالان کشور

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از حضور برترین پینگ پنگ بازان قمی در تور ایرانی بزرگسالان کشور به میزبانی اراک خبر داد.
حضور برترین پینگ پنگ بازان قمی در تور ایرانی بزرگسالان کشور
حضور برترین پینگ پنگ بازان قمی در تور ایرانی بزرگسالان کشور
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی بزرگسالان کشور که قرار بود  ۱۲ الی ۱۵ تیرماه در اراک برگزار شود به دلیل حضور تیم ملی در اردوهای مشترک بین المللی در زمان دیگری برگزار می‌شود اما تیم تنیس روی میز قم ترکیب خود را برای این رقابت‌ها شناخته است.

وی افزود: راهبرد ما در هیئت تنیس روی میز استان قم، حضور تمامی تیم‌ها در رده‌های سنی مختلف در مسابقات قهرمانی کشور است به طوری که فضای رقابتی بین پینگ پنگ بازان قمی به خصوص در رده‌های سنی پایه با نفرات برتر کشور فراهم شود و خوشبختانه این روند سبب رشد تعدادی از پینگ پنگ بازان مستعد قمی شده است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: برای حضور در تور ایرانی بزرگسالان کشور در اراک، یک دوره مسابقه انتخابی در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی قم برگزار شد که محمد حسینی در این مسابقات به مقام نخست رسید، میلاد عباسی دوم شد و پویا وفایی و امیر حسین فغانی سوم و چهارم شدند.

عموییان بیان داشت: همچنین به مناسبت عید سعید فطر یک دوره مسابقه در آکادمی تنیس روی میز سلامت قم برگزار شد که پویا وفایی پینگ پنگ بار آینده دار قمی در فینال معین منتظری را شکست داد و قهرمان شد و محمد محمدی و میلاد عباسی سوم و چهارم شدند و معین اصفانیان با برد مقابل علی اخوان پدیده مسابقات، معرفی شد.

وی عنوان کرد: سید علی سجادیان پینگ پنگ باز نوجوان قمی نیز که به عنوان بازیکن میهمان در مسابقات تنیس روی میز آزاد بزرگسالان لرستان شرکت کرده بود موفق شد در خرم آباد با پیروزی بر حریفان خود به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.
انتهاي پیام /137
https://qomnews.ir/vdcdox09.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما