يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 65275
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر سالن شهید حیدریان قم گفت:

تعمیرات اساسی سالن شهید حیدریان قم امروز به پایان می‌رسد

قم نيوز : مدیر سالن شهید حیدریان قم گفت: تعمیرات اساسی سالن شهید حیدریان شامل کفپوش، سکوها و نیمکت‌های ذخیره امروز به پایان می‌رسد.
تعمیرات اساسی سالن شهید حیدریان قم امروز به پایان می‌رسد
تعمیرات اساسی سالن شهید حیدریان قم امروز به پایان می‌رسد
به گزارش قم نیوز مجید براتی اظهار داشت: سالن شهید حیدریان قم به عنوان سالن اصلی ورزش‌های فضای سرپوشیده استان قم، مدتی به دلیل انجام تعمیرات اساسی تعطیل بود اما این سلسله تعمیرات امروز به پایان می‌رسد و این سالن بار دیگر در خدمت ورزش استان قم قرار می‌گیرد.

وی افزود: کفپوش سالن شهید حیدریان با مشکلات زیاد مواجه بود به طوری که در برخی از نقاط شکستگی و لق خوردگی وجود داشت اما از دهه سوم ماه مبارک رمضان، تیم تعمیر و نوسازی این سالن، کار بر روی کفپوش را آغاز کردند و هم اکنون تمامی نقاط آسیب دیده پیشین کف این سالن به شکل بسیار خوبی تعمیر شده است.

مدیر سالن شهید حیدریان قم گفت: علاوه بر کفپوش، سکوهای تماشاگران سالن شهید حیدریان نیز رنگ آمیزی شده است و فضای دور سالن نیز که در برخی از نقاط دچار آسیب و خوردگی شده بود تعمیر و رنگ شده است و چهره جدیدی به سالن قدیمی قم بخشیده است.

براتی بیان داشت: نیمکت‌های مربوط به بازیکنان در کنار زمین نیز به طور کامل تغییر کرده به طوری که به جای صندلی، یک سکوی چوبی شکیل به عنوان نیمکت ذخیره استفاده می‌شود و بدون شک ورزشکاران و تیم‌ها از این تغییر نیز استقبال می‌کنند.

وی عنوان کرد: شنبه شب، عملیات پوشش لاک کفپوش سالن شهید حیدریان اجرا شد و این سالن از یکشنبه شب آماده سرویس دهی است البته هنوز در بخش تهویه و نیز سرویس‌های بهداشتی این سالن مهم ورزشی مشکل داریم که قرار است به زودی با تخصیص بودجه، این بخش حیاتی از سالن حیدریان نیز نوسازی شود.

مدیر سالن شهید حیدریان قم تصریح کرد: تغییرات انجام شده، هزینه سنگینی روی دوش ورزش قم گذاشته است و لازم است ورزشکاران در زمان استفاده از این سالن که آبروی ورزش قم به شمار می‌رود حداکثر دقت برای حفاظت از این سرمایه را به خرج دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenw8p.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما