يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : 65278
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو:

توسعه شهری قم با مشارکت شهروندان تسریع‌ می یابد

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو بر لزوم مشارکت شهروندان به منظور تسریع در روند اجرای پروژه های شهری قم تأکید کرد.
توسعه شهری قم با مشارکت شهروندان تسریع‌ می یابد
توسعه شهری قم با مشارکت شهروندان تسریع‌ می یابد
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی در دیدار مردمی با شهروندان محله شادقلی خان در  مسجد باب الحوائج ، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی و خدماتی در این محله از نزدیک با اهالی به گفتگو نشست و مسائل و مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار داد.
در این دیدار که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند ،سرپرست شهرداری منطقه دو بر لزوم افزایش و توسعه فضای سبز شهری در سطح این منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: اگر زمین داران و کسانی که می توانند در خصوص واگذاری زمین اقداماتی عام المنفعه انجام دهند، می توانیم با ایجاد و تجهیز این زمینها سرانه فضای سبز مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار را افزایش دهیم.
رضا رحیمی افزود: خدمت رسانی به شهروندان از اهم وظایف شهرداری است که در حال حاضر این امر با تمام توان و امکانات توسط مدیران و پرسنل مجموعه شهرداری منطقه دو در حال انجام است.
وی با اشاره به آغاز نهضت آسفالت و جدول گذاری در سطح منطقه افزود: از ابتدای سال جاری با تلاش مضاعف و حمایتهای انجام شده توسط مدیریت شهری قم ، اقدامات خوبی در منطقه دو شکل گرفته و توانستیم بسیاری از معابر اصلی و فرعی که سالها نیازمند بازسازی و روکش آسفالت بود را انجام دهیم که ثمره آن آرامش و رضایت مندی ساکنین از مجموعه مدیریت شهری است.
وی افزود: امیدواریم با حمایت های خوبی که شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر از طرحهای عمرانی و خدماتی در منطقه دو دارند ضمن الویت‌بندی طرحها، نسبت به تکمیل و بهره برداری از آنها اقدام نماییم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6in-.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما