يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 65279
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی اعلام کرد

نگاه ویژه شهردار قم به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: شهردار قم نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دارد؛ چرا که اگر بتوانیم در حوزه فرهنگی اجتماعی سرمایه گذاری کنیم شرایط آینده شهر بهبود خواهد یافت.
نگاه ویژه شهردار قم به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر
نگاه ویژه شهردار قم به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی با اشاره به تعیین هدف گذاری این سازمان در حوزه‌های فرهنگی ورزشی در سطح شهر، اظهار کرد: از سال گذشته تدوین برنامه‌های فرهنگی و ارتقاء فعالیتهای ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در عرصه درآمدهای پایدار نیز اتفاقات خوبی در حال شکل گیری است، اضافه کرد: هر بودجه‌ای که برای سازمان فرهنگی ورزشی قم هزینه شود مجدداً این بودجه به شهرداری باز می گردد و برای شهروندان هزینه خواهد شد.

رفیعی با تاکید بر اینکه باید خدمت‌رسانی به شهروندان را به صورت منسجم و مداوم پیگیری کنیم، ابراز کرد: شهردار قم نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دارد؛ چراکه اگر بتوانیم در حوزه فرهنگی اجتماعی سرمایه گذاری کنیم قطعا در آینده از بودجه‌ای که حوزه‌های مختلف ازجمله ترافیک شهری و حفظ نظافت و پاکیزگی شهر مصرف می‌شود کاسته خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3raq.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما