کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه یک خبر داد

كسب رتبه نخست شهرداري منطقه يك در حوزه تملکات شهری

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 27 خرداد 1397 ساعت 19:45

شهردار منطقه یک قم از کسب رتبه نخست این منطقه در حوزه تملکات و رفع معارضين پروژه‌هاي عمراني در سال گذشته خبر داد.


به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم اظهار داشت : تملک پروژه های عمرانی یکی از پرهزینه ترین امور در شهرداری ها می باشد که بدون همکاری شهروندان قطعا نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت .

وی با اشاره به اينكه همكاري و مشاركت شهروندان در رفع معارضين پروژه هاي عمراني گامي موثر در تسريع اجراي پروژه هاي عمراني است، اظهار كرد: مشاركت فعال شهروندان در پيشبرد اهداف مديريتي و رسيدن به پايداري اجتماعي همگام با اهداف توسعه پايدار امري اجتناب ناپذير است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 171 پرونده تملک در کمیسیون های مربوطه مطرح که از این تعداد 142 پرونده قطعی شده و مابقی نیز در مراحل پایانی کار قرار دارد .

وی ادامه داد: بیشترین پرونده های تملک مربوط به طرح های خیابان دروازه ری ، چهل اختران ، سجادیه ، حکیم ، محتشم کاشانی ،  بلوار تعاون ، تقاطع عماریاسر-15 خرداد ، تقاطع مقداد و بوستان انقلاب می باشد .

اصفهانیان مقدم افزود: این تعداد پرونده قطعی شده نشان از سعی و کوشش بی وقفه پرسنل شهرداری در راستای عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت (س) و خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان می باشد.

وي در پايان از تعامل، همكاري و مشاركت و اعتماد شهروندان در پيشبرد اهداف مديريت شهري تقدير كرد و از آن به عنوان سرمايه اجتماعي مديريت شهري در تحقق شهري پويا نام برد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65280

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65280/كسب-رتبه-نخست-شهرداري-منطقه-يك-حوزه-تملکات-شهری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir