يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 65280
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک خبر داد

كسب رتبه نخست شهرداري منطقه يك در حوزه تملکات شهری

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم از کسب رتبه نخست این منطقه در حوزه تملکات و رفع معارضين پروژه‌هاي عمراني در سال گذشته خبر داد.
كسب رتبه نخست شهرداري منطقه يك در حوزه تملکات شهری
كسب رتبه نخست شهرداري منطقه يك در حوزه تملکات شهری
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم اظهار داشت : تملک پروژه های عمرانی یکی از پرهزینه ترین امور در شهرداری ها می باشد که بدون همکاری شهروندان قطعا نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت .

وی با اشاره به اينكه همكاري و مشاركت شهروندان در رفع معارضين پروژه هاي عمراني گامي موثر در تسريع اجراي پروژه هاي عمراني است، اظهار كرد: مشاركت فعال شهروندان در پيشبرد اهداف مديريتي و رسيدن به پايداري اجتماعي همگام با اهداف توسعه پايدار امري اجتناب ناپذير است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 171 پرونده تملک در کمیسیون های مربوطه مطرح که از این تعداد 142 پرونده قطعی شده و مابقی نیز در مراحل پایانی کار قرار دارد .

وی ادامه داد: بیشترین پرونده های تملک مربوط به طرح های خیابان دروازه ری ، چهل اختران ، سجادیه ، حکیم ، محتشم کاشانی ،  بلوار تعاون ، تقاطع عماریاسر-15 خرداد ، تقاطع مقداد و بوستان انقلاب می باشد .

اصفهانیان مقدم افزود: این تعداد پرونده قطعی شده نشان از سعی و کوشش بی وقفه پرسنل شهرداری در راستای عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت (س) و خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان می باشد.

وي در پايان از تعامل، همكاري و مشاركت و اعتماد شهروندان در پيشبرد اهداف مديريت شهري تقدير كرد و از آن به عنوان سرمايه اجتماعي مديريت شهري در تحقق شهري پويا نام برد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawuni.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما