دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 65294
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی قم:

تلفن اورژانس قم در ماه رمضان ۳۵ هزار مرتبه به صدا درآمد

قم نيوز : رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی قم گفت: طی ماه مبارک رمضان ۳۴ هزار و ۹۹۷ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار شد که میانگین تماس‌ها در هر ۲۴ ساعت هزار و ۲۰۶ تماس بود.
تلفن اورژانس قم در ماه رمضان ۳۵ هزار مرتبه به صدا درآمد
تلفن اورژانس قم در ماه رمضان ۳۵ هزار مرتبه به صدا درآمد
به گزارش قم نیوز محمد شهیدی به اشاره به اقدامات و برنامه‌های اورژانس ۱۱۵ قم در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان نمودار مأموریت‌های اورژانس استان در طول ۲۴ ساعت به دقایقی قبل از افطار تا زمان سحر سوق پیداکرده بود.

وی بیان داشت: در طول یک ماه مبارک رمضان ۳۴ هزار و ۹۹۷ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار شد که میانگین تماس‌ها در هر ۲۴ ساعت هزار و ۲۰۶ تماس بود.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان داشت: از تعداد این حجم تماس‌ها، ۶ هزار و ۳۶۶ مورد آن اورژانسی بوده که منجر به اعزام آمبولانس شده است و این یعنی اعزام میانگین ۲۱۹ آمبولانس  در ۲۴ ساعت را شاهد بودیم.

شهیدی گفت: علاوه بر اعزام آمبولانس، کارشناسان واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیز، مشاوره‌های لازم را به افراد ارائه داده‌اند.

وی گفت: ۱۸۳۵ مورد از اعزام آمبولانس‌ها، مربوط به مأموریت‌های تصادفات کل استان (شهر، جاده و بخش‌ها) بود که می‌توان گفت درکل استان هر ۲۴ ساعت ۶۳ تصادف جرحی که اورژانس ۱۱۵ مطلع شده است رخ‌داده است.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: از کل تصادفات جرحی، در ماه مبارک رمضان هزار و ۲۱۹ مورد آن مربوط به موتورسواران بوده است که تقریباً شامل دوسوم تصادفات استان می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfj0dv.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما