دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 65297
منبع : خبرگزاری مهر
در ۲ بخش تالو و ساندا؛

برترین‌های مسابقات ووشوی بانوان قم مشخص شدند

قم نيوز : برترین‌های مسابقات ووشوی بانوان قم در ۲ بخش تالو و ساندا مشخص شدند.
برترین‌های مسابقات ووشوی بانوان قم مشخص شدند
برترین‌های مسابقات ووشوی بانوان قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز مسابقات ووشوی بانوان قم در خانه ووشو ورزشگاه جواد الائمه(ع) برگزار شد و نفرات برتر رده‌های سنی مختلف در ۲ بخش ساندا یا مبارزه و تالو یا حرکات نمایشی مشخص شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مسابقات که شامگاه یکشنبه به پایان رسید در بخش تالو در رده سنی نونهالان در فرم گوئن شو وحیده فرجی، در  فرم سن لو فاطمه فلاح و در فرم دائو شو مهلا خلج عناوین برتر را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان در فرم چانگ چوان مائده جلالی، در فرم جی ین شو مائده جلالی، در فرم تای چی جین ساحل ارجمندیان و در فرم جین تای چی بار دیگر ساحل ارجمندیان در صدر قرار گرفتند و در رده جوانان نیز در فرم چانگ فاطمه سادات رضوانی و در فرم جی ین تایچی زهرا سادات رضوانی اول شدند.

اما در مسابقات ساندا در پایان رقابت دختران نونهال بر روی سکوی ساندا، حسنا طالبی، ماهرخ زند، حدیثه مقیمی و  مهسا موسوی در اوزان ۴ گانه این رقابت‌ها توانستند مقام اول را به دست بیاورند و در رده سنی  نوجوانان ریحانه سلیمانپور، ریحانه مهدوی مهر، ماهگل محمودی و فائزه بوجویی قهرمان شدند.

در رده سنی جوانان در وزن  منهای ۴۸ کیلو زینب مقیمی به مقام نخست رسید و در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم سمانه محمدی اصل اول شد. فاطمه حسینی در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم،  معصومه آرزومند در وزن منهای ۶۰ کیلو و  معصومه نعمتی  در وزن منهای ۶۵ کیلو دیگر نفرات برتر این مسابقات بودند.

در رده سنی بزرگسالان نیز زهرا کاظمی در وزن منهای ۴۸ کیلو، زهرا عامری در وزن منهای ۵۲ کیلو،  زهرا عباسی در وزن منهای ۵۳ کیلو و مرضیه اسماعیل زاده در وزن منهای ۶۰ کیلو حائز عناوین اول شدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyraq.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما