دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 65301
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت تكواندوكاران قم براي عناوين برتر ليگ و قهرماني ايران

قم نيوز : تكواندوكاران قم مرداد ماه در مسابقات فصل جديد ليگ‌هاي تكواندو جوانان و بزرگسالان و مسابقات خردسالان كشور برابر حريفان به روي شياپچانگ مي‌روند.
رقابت تكواندوكاران قم براي عناوين برتر ليگ و قهرماني ايران
رقابت تكواندوكاران قم براي عناوين برتر ليگ و قهرماني ايران
به گزارش قم نيوز استارت دوره جدید لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های ایران در دو رده ‌سنی جوانان و بزرگسالان از نیمه دوم مرداد ماه زده می‌شود و آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در فصل 1397 این لیگ تا روز اول تیر ماه تعیین شده است.

این در شرایطی است که با اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، لیگ‌های تکواندو رده ‌سنی جوانان و بزرگسالان با عناوین جام خلیج‌فارس، جام نقش جهان و جام کوثر به انجام می‌رسد و تیم‌های متقاضی باید کد باشگاه که در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون ثبت شده را تمدید و نام خود را انتخاب کنند.

در شرایطی که فدراسیون تکواندو برای برگزاری رقابت‌های کشوری سال 1397 بعد از ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی کرده، مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان ایران در هر دو بخش پسران و دختران نیز از 29 خرداد ماه به مدت چهار روز و به میزبانی هیات تکواندو استان یزد برگزار می‌شود.

در مدت زمان پیش‌بینی شده برای اعلام آمادگی حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات خردسالان قهرمانی کشور، تیم منتخب هیأت تکواندو قم نیز حضور خود در این رقابت‌ها را قطعی کرده و ابتدا پسران تکواندوکار قم روزهای 29 و 30 خرداد برابر حریفان صف‌آرایی می‌کنند.

بعد از پایان رقابت‌های بخش پسران، نوبت به برگزاری بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو دختران کشور می‌رسد و دختران تکواندوکار قم روزهای 31 خرداد و اول تیر ماه در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برای کسب عناوین برتر مقابل رقبای خود به میدان می‌روند.

مسابقات اوزان 24، 28، 32، 36 و 40 کیلوگرم پسران روز سه‌شنبه  29 خردادماه برگزار می‌شود و مبارزات اوزان 26، 30، 34، 38 و به اضافه 40 کیلوگرم روز چهارشنبه  30 خرداد ماه به انجام می‌رسد، سپس دو روز رقابت دختران تکواندوکار آغاز خواهد شد.

دختران تکواندوکار نیز در اوزان 24، 28، 32، 36 و 40 کیلوگرم روز پنجشنبه 31 خرداد ماه به میدان می‌روند و مسابقات اوزان 26، 30، 34، 38 و به اضافه 40 کیلوگرم نیز روز جمعه اول تیرماه برگزار و برترین‌ دختران تکواندوکار این رده در سال 97 معرفی می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezx8p.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما