?>?> تلفن اورژانس در ماه رمضان 35 هزار مرتبه به صدا درآمد | قم نیوز
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : 65303
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم:

تلفن اورژانس در ماه رمضان 35 هزار مرتبه به صدا درآمد

قم نيوز : رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در طول ماه مبارک رمضان 34 هزار و 997 تماس با اورژانس 115 برقرار شد که میانگین تماس‌ها در هر ۲۴ ساعت هزار و 206 تماس بود.
تلفن اورژانس در ماه رمضان 35 هزار مرتبه به صدا درآمد/ اعزام میانگین ۲۱۹ آمبولانس در ۲۴ ساعت
تلفن اورژانس در ماه رمضان 35 هزار مرتبه به صدا درآمد/ اعزام میانگین ۲۱۹ آمبولانس در ۲۴ ساعت
به گزارش قم نیوز محمد شهیدی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های اورژانس 115 قم در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان نمودار مأموریت‌های اورژانس استان در طول ۲۴ ساعت به دقایقی قبل از افطار تا زمان سحر سوق پیدا کرده بود.

وی بیان داشت: در طول ماه مبارک رمضان 34 هزار و 997 تماس با اورژانس 115 برقرار شد که میانگین تماس‌ها در هر ۲۴ ساعت هزار و 206 تماس بود.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان داشت: از تعداد این حجم تماس‌ها، 6 هزار و 366 مورد آن اورژانسی بوده که منجر به اعزام آمبولانس شده است و این یعنی اعزام میانگین ۲۱۹ آمبولانس  در ۲۴ ساعت را شاهد بودیم.

شهیدی گفت: علاوه بر اعزام آمبولانس، کارشناسان واحد ارتباطات اورژانس 115 نیز، مشاوره‌های لازم را به افراد ارائه داده‌اند.

وی گفت: هزار و 835 مورد از اعزام آمبولانس‌ها، مربوط به مأموریت‌های تصادفات کل استان (شهر، جاده و بخش‌ها) بود که می‌توان گفت درکل استان هر ۲۴ ساعت ۶۳ تصادف جرحی که اورژانس ۱۱۵ مطلع شده است  رخ‌داده است.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: از کل تصادفات جرحی، در ماه مبارک رمضان هزار و 219 مورد آن مربوط به موتورسواران بوده است که تقریباً شامل دوسوم تصادفات استان می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgww93.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما