کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

دشمن تغییر در سبک زندگی ایرانیان را هدف قرار داده است

خبرگزاری حوزه نیوز , 28 خرداد 1397 ساعت 23:01

رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن در شرایط فعلی، ایجاد تغییر جدی در سبک زندگی ایرانیان است.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید محمود نبویان با بیان این که نباید نسبت به هجوم گسترده دشمن در عرصه های فکری، فرهنگی و اجتماعی غافل باشیم، ابراز داشت: تغییر در سبک زندگی ایرانیان و خدشه بر باورها و اعتقادات اسلامی مردم یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم فرهنگی است که امروز به خصوص با ابزارهایی چون رسانه،هنر و فضای مجازی دنبال می شود.

وی افزود: از سوی دیگر دشمن به طور جدی به دنبال آن است که روحیه انقلابی ملت و به ویژه نسل جوان را تضعیف کند چرا که می داند مردم ما با داشتن روحیه انقلابی و دینی در برابر توطئه ها و فتنه های آنان می ایستند و از انقلاب و دین و شریعت دفاع می کنند.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) همچنین بر لزوم حفظ و تقویت روحیه انقلابی در بین بدنه حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: حوزه انقلابی خار چشم دشمنان است و لذا ما برای دفاع از دین و انقلاب و پاسخ به شبهات و نیز تبیین مبانی دینی و ارزش های الهی باید همواره نسبت به حفظ و تقویت روحیه انقلابی در حوزه اهتمام داشته باشیم.

وی بیان داشت: بی شک ما در سایه روحیه انقلابی می توانیم از منافع و مصالح ملی خود حمایت کرده و زمینه ای فراهم کنیم که مسئولان با رفع نقاط ضعف کشور بهتر و بیشتر به مردم خدمت نموده و عزم خود را بیش از پیش برای حل مشکلات اقتصادی، جزم کنند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65307

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65307/دشمن-تغییر-سبک-زندگی-ایرانیان-هدف-قرار-داده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir