دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : 65312
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برگزاری ترم تابستان آنلاین ویژه طلاب حضوری جامعه الزهرا(س)

قم نيوز : مدیر مدرسه علمیه تمام‌وقت خوابگاهی گفت: طلاب خوابگاهی برای استفاده از اوقات فراغت تابستان می‌توانند در ترم تابستان آنلاین ثبت نام کنند.
برگزاری ترم تابستان آنلاین ویژه طلاب حضوری جامعه الزهرا(س)
برگزاری ترم تابستان آنلاین ویژه طلاب حضوری جامعه الزهرا(س)
به گزارش قم نیوز خانم نرگس خداشناس با بیان اینکه ثبت نام و انتخاب واحد طلاب روزانه دوره عمومی در کلاس‌های ترم تابستان ۹۷ روزهای ۳ و ۴ تیرماه انجام می‌شود، عنوان کرد: کلاس‌های ترم تابستان ۹۷ به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه تمام‌وقت خوابگاهی افزود: از آنجا که طلاب خوابگاهی در ایام تابستان تعطیل هستند، به منظور استفاده بهتر از تعطیلات تابستان، برخی دروس ترم تابستان به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود.

خانم خداشناس افزود: طلاب روزانه دوره عمومی می‌توانند در کلاس‌های حضوری و آنلاین شرکت کنند، اما طلاب خوابگاهی فقط مجاز به انتخاب واحد دروس آنلاین هستند.

وی با بیان این که بانوان طلبه، مجاز به انتخاب حداکثر ۴ واحد درسی هستند، گفت: ۱۴ عنوان درسی به صورت آنلاین در این ترم ارائه می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه تمام‌وقت خوابگاهی بیان داشت: ترم تابستان از ۲۰ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۷ شهریور ادامه دارد، همچنین زمان برگزاری امتحانات این ترم، ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه است که امتحانات دروس آنلاین نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خانم خداشناس تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش مرکز آموزش مجازی در ترم تابستان ۲۰۰ نفر است، اولویت با طلاب خوابگاهی است که امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxw93.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما