سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 65317
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم:

شورای عالی استان‌ها از تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده جلوگیری کند

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: انتظار ما از شورای عالی استان‌ها این است که در روند بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده ورود کرده و نظرات تخصصی ارائه کند تا مشکل رفع شود.
شورای عالی استان‌ها از تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده جلوگیری کند
شورای عالی استان‌ها از تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده جلوگیری کند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه مالیات بر ارزش افزوده و درآمدهای پایدار شهرداری‌ها که در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است اظهار کرد: انتظار ما از شورای عالی استان‌ها این است که در روند بررسی لایحه دولت ورود کرده و نظرات تخصصی ارائه کند تا مشکل رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه مجمع مشورتی روسای شوراهای استان‌ها نیز باید به مساله ورود کند اظهار کرد: ما از وزیر کشور توقع داریم که جلساتی تشکیل داده و نظرات کارشناسی مدیریت شهری و شوراهای شهر مراکز استان‌ها را اخذ کرده و حامی مجموعه مدیریت شهری در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین در ادامه سخنان خود گفت: زمین‌هایی در شهر داریم که تفکیک نشده و به صورت بایر رها شده است و فضای سبز و شهرسازی مناطق هماهنگی لازم را داشته باشند و طبق طرح تفضیلی از کاشت درخت در مسیر معابر آینده جلوگیری کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcbzfb0.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما