سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 65332
منبع : روابط عمومي استانداري قم
استاندار قم خواستار شد؛

ضرورت پايش پيوسته مسائل و مشكلات واحدهاي توليدي استان

قم نيوز : استاندار قم در ديدار مديركل صنعت، معدن و تجارت استان قم خواستار پايش و رصد پيوسته مسائل و مشكلات واحدهاي توليدي استان شد.
ضرورت پايش پيوسته مسائل و مشكلات واحدهاي توليدي استان
ضرورت پايش پيوسته مسائل و مشكلات واحدهاي توليدي استان
به گزارش قم نیوز سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار مديركل صنعت، معدن و تجارت استان طي سخناني رونق بخشي به اشتغال و توليد و تسهيل روند سرمايه گذاري را از جمله اولويت هاي كاري مهم استان دانست.

استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي ساماندهي و بهبود وضعيت توليد و سرمايه گذاري در استان تصريح كرد: توسعه زيرساخت هاي مناطق صنعتي و اقتصادي استان و ايجاد فضا و بستر مناسب براي انجام فعاليت هاي توليدي و صنعتي از طريق برطرف كردن موانع و مشكلات راهكار اجرايي مد نظر استان در شرايط فعلي است.

وي رسيدگي به مشكلات بنگاه هاي اقتصادي و واحدهاي توليدي داراي مشكل را ضروري خواند و خاطرنشان كرد: اداره كل صنعت و معدن بايد با رصد و پايش پيوسته واحدهاي توليدي، نسبت به اخذ گزارش از موانع و مشكلات واحدهاي صنعتي اقدام نمايد و در جهت رفع آن ها با همكاري ساير بخش ها گام بردارد.

صادقي به اجراي سياست هاي جديد ارزي در بخش صادرات و واردات اشاره كرد و گفت: مشكلات ارزي واحدهاي صنعتي استان بايد هر چه سريع تر پيگيري شود.

استاندار قم همچنين با اشاره به روند احداث نمايشگاه فرش استان قم، خواستار تسهيل در راه اندازي اين مجموعه نمايشگاهي شد.
لازم به ذكر است سيجاني مديركل صنعت، معدن و تجارت استان قم در ابتداي اين ديدار گزارشي از وضعيت واحدهاي توليدي و صنعتي استان به ويژه واحدهاي درگير مشكل ركود و كمبود نقدينگي و نيز برنامه هاي اين سازمان براي حمايت از توليد كالاي ايراني ارائه كرد.
https://qomnews.ir/vdcirpaq.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما